Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:15:25 GMT

همایش «تزئینات لباس، مدیریت و بازاریابی در کسب و کار»

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۴۷۸

همایش «تزئینات لباس، مدیریت و بازاریابی در کسب و کار»

به گزارش خبرگزاری مهر، با رأی موافق کمیسیون صدور مجوزهای کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مجوز برگزاری، "تزئینات لباس، مدیریت و بازاریابی در کسب و کار " براساس استانداردهای بند "ج" ماده ۴ آئین نامه دبیرخانه ساماندهی مد و لباس صادر شد.

تزئینات لباس، مدیریت و بازاریابی در کسب و کار به همت آفاق امیریان مطابق ضوابط مجوز در محل "تهران، خیابان طالقانی، هتل پارسیان انقلاب " در تاریخ ۳۰ تا ۳۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در راستای وظایف خود به متقاضیان (اشخاص حقیقی، حقوقی، طراحان و تولید کنندگان، صاحبان برند و سایر فعالان این عرصه)، با اخذ صلاحیت‌های مندرج در ماده ۲ آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی، مصوب، ۳۰/۱۰/۱۳۸۵، مجوز اجرا صادر می‌کند.

کد خبر 4642888 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مد و لباس پوشش جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان زرین دشت ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: ارزش کارگر، ارزشِ حیات جامعه است، یعنی هر قدر ما به قشر کارگر اهمیت بدهیم، به این قشر عزیز احترام بگذاریم در واقع به حیات جامعه ارزش قائل شده‌ایم.

امام جمعه زرین‌دشت افزود: لازم است که مسؤولان محترم چه در سطح شهرستان چه استان و چه کشوری مشکلات قشر کارگر را ببینند و با درک چالش‌های پیش روی آنها برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

خطیب جمعه زرین دشت متذکر شد: متأسفانه دیده می‌شود که کارگران مجبورند در ازای کار زیاد، میزان کمی دستمزد دریافت کنند که این خلاف عدالت است.

حجت الاسلام دروند پور در ادامه به در پیش بودن گرامیداشت هفته مقام معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمین گرانقدر و کارگران عزیز، دو رکن مهم قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند که رسیدگی به مشکلات این دو قشر زحمتکش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ضروری است.

لزوم تدابیر هوشمندانه برای ساماندهی مطالبات بر زمین مانده مدیریت شهری حاجی آباد

وی نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها را به شوراهای محترم شهرستان زرین دشت تبریک گفت و بیان کرد: به اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد توصیه می‌کنم که نسبت به فضاسازی محیطی مبتنی بر شعائر اسلامی و مذهبی همت کنند چرا که یکی از راه‌های تبلیغ همین دیوارنویسی است.

خطیب جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای سبز شهری، تدابیر هوشمندانه برای اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر، ساماندهی جاده سلامت در مرکز شهرستان زرین دشت همه و همه در گروی تلاش جهادی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد است تا موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهروندی شود.

کد خبر 6089133

دیگر خبرها

  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت