Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: این همایش در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش اظهار داشت: هفته قوه قضائیه ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم است تا مردم به صورت مستقیم و شفاف در جریان اقدامات تشکیلات قضایی استان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سعی می‌شود از ظرفیت این هفته برای هر چه بهتر شناساندن سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان و آشنایی عموم شهروندان از وظایف و رسالت‌های این سازمانه ها استفاده شود.

رئیس کل جدید دادگستری اردبیل با حضور معاون اول قوه قضائیه معرفی شد + فیلمرئیس کل جدید دادگستری اردبیل:هیچ اغماضی در دفاع از حقوق عامه پذیرفته نیستطرح شناسایی و جمع‌آوری محکومان متواری با ابتکار دادگستری اردبیل اجرا شد

 معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل آگاهی‌دهی حقوقی به مردم و ارایه مشاوره‌های حقوقی مضاعف از سوی مسئولان قضایی را از برنامه‌های تأثیر گذار دادگستری در طول ایام هفته قوه قضائیه دانست و افزود: از رسانه‌ها، مطبوعات و به ویژه صدا و سیما انتظار می‌رود تا اطلاع رسانی کافی و مناسبی به منظور افزایش اطلاعات حقوقی مردم که بدون شک در کاهش  تشکیل پروند‌های قضایی تأثیرگذار است، داشته باشند.   

خدادادی ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با حضور در مزار شهدا، عیادت از جانبازان والامقام جنگ تحمیلی در آسایشگاه شهید پاریاب اردبیل، ملاقات با خانواده‌های معظم شهداء، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، حضور مسئولان قضایی استان در مساجد و استماع مسایل و مشکلات آنان را از برنامه‌های دادگستری استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بازدید مسئولان قضایی و قضات دادگستری از زندان، برگزاری نشست خبری رئیس کل دادگستری استان، تشکیل میز خدمت دادگستری در محل نماز جمعه در تمامی حوزه‌های قضایی و برگزاری ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی استان از دیگر برنامه‌های دادگستری در استان است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه دادگستری استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: این همایش در  سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

خدادادی اظهار کرد: سخنرانی رئیس کل دادگستری استان و روسای حوزه‌های قضایی تابعه  قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، همایش شورای حل اختلاف، شورای پیشگیری از وقوع جرم نیز از جمله جلسات و برنامه‌هایی است که در طول هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور رسیدگی به درخواست‌های ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس را صادر کرد.

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور مسئولان قضایی، قضات و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی از جمله «تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره‌مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی» با مسئولان مربوطه مطرح کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان در مسجد جامع بندرعباس، با شنیدن مطالبات مراجعین، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در اقصی نقاط استان نیز ضمن برپایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه به مطالبات مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند