Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دومین دوره از رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ آسیا به میزبانی ایران در تبرزیز در حال برگزاری است و تا شنبه ۱ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت. در این دوره از رقابت‌ها ۱۲ تیم حضور داشتند که در ۴ گروه سه تیمی قرار گرفتند و بعد از پایان بازی‌ها در مرحله گروهی تکلیف ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌ها تکلیف تیم‌های اول و دوم هر گروه که باید با رقبای خود در مرحله بعد مسابقه دهند مشخص شد. در زیر، تیم‌هایی را که باید در مرحله یک چهارم نهایی با هم مسابقه دهند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

عراق – ژاپن / تکرار دیدارهای دوره قبل رقابت‌ها

تیم ملی زیر ۲۰ سال عراق در اولین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا به مصاف تیم چین تایپه رفت و توانست این تیم را شکست دهد. عراق بعد از پیروزی در مقابل تیم چین تایپه برای تثبیت صدرنشینی خود باید به مصاف تیم اندونزی می‌رفت و در صورت پیروزی در مقابل این تیم، به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کرد.

اما تیم اندونزی بعد از این که توانست چین تایپه را شکست دهد در دیدار با تیم عراق موفق شد در یک بازی زیبا و شگفت انگیز این تیم را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و با ۶ امتیاز، مقتدارنه به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

تیم ملی زیر ۲۰ سال عراق که در دوره قبل رقابت‌های قهرمانی آسیا که در کشور تایلند برگزار شد توانست به مقام نایب قهرمانی آن دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند و پدیده آن مسابقات لقب بگیرد.

عراق و ژاپن، هر ۲ قبل از این که به مرحله نیمه نهایی و فینال آن دوره از رقابت‌ها برسند باید به مصاف هم می‌رفتند و در صورت پیروزی در آن مسابقه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست می‌آوردند.

همه تیم‌های آسیایی، شانس پیروزی عراق را خیلی کم می‌دانستند، اما در عین ناباوری و شگفتی این تیم عراق بود که توانست از سد تیم ژاپن، که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آن دوره بود، بگذرد و خود را تا مرحله پایانی مسابقات بالا بکشد. همه تیم‌ها در آن دوره عراق را پدیده مسابقات می‌دانستند.

حال این ۲ تیم در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در مرحله یک چهارم نهایی دوباره با یکدیگر روبرو شده اند و این بار تیم ژاپن می‌خواهد که انتقام دوره قبل را از تیم عراق بگیرد. گویا تیم ژاپن در آن دوره عراق را بسیار دست کم گرفته بود و همین امر باعث شد که از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

اما این بار سامورایی‌ها با شناختی که از عراق دارند، با قدرت در مقابل این تیم صف آرایی خواهند کرد تا اتفاق دوره قبل برایشان تکرار نشود.

بازی ۲ تیم عراق و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی روز سه شنبه در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز برگزار می‌شود و این بازی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله نیز باشد.

اندونزی – ویتنام/ کدام تیم پدیده لقب می‌گیرد

تیم ویتنام در گروه سوم مسابقات با تیم‌های ژاپن و تاجیکستان هم گروه بود. این تیم توانست در اولین بازی خود در مقابل تیم تاجیکستان به برتری دست پیدا کند و با سه امتیاز به مصاف تیم ژاپن اصلی‌ترین رقیب خود رفت.

ویتنام در صورت پیروزی در مقابل تیم ژاپن می‌توانست با ۶ امتایز به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. اما این تیم ژاپن بود که توانست ویتنام را از پیش رو بردار و خود به عنوان تیم اول صعود کرد و ویتنام به عنوان تیم دوم باید به مصاف تیم اول گروه D که در آن تیم اندونزی حضور دارد.

اندونزی هم در گروه چهارم با تیم‌های عراق و چین تایپه هم گروه بود. تیم اندونزی ابتدا تواسنت چین تایپه را به راحتی شکست دهد و با انگیزه بالا به مصاف تیم عراق رفت.

عراق یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات، در بازی با تیم اندونزی شکست خورد و نتوانست که به عنوان تیم اول صعود کند و این تیم اندنزی بود که با یک بازی زیبا و نمایشی توانست از سد تیم عراق نایب قهرمان دوره قبل عبور کند و به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

بدین ترتیب ۲ تیم اندونزی و ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا باید به مصاف یکدیگر بروند و در صورت پیروزی هر کدام از این ۲، جواز حضور در بین ۴ تیم برتر آسیا را به دست خواهند آورد و می‌توانند پدیده این دوره از رقابت‌ها لقب بگیرند.

بازی ۲ تیم اندونزی و ویتنام در روز سه شنبه در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز برگزار می‌شود.

تایلند – افغانستان / جذاب‌ترین بازی مرحله

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند که در گروه دوم مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های لبنان و قرقیزستان هم گروه بود این تیم به نسبت تیم‌های دیگر در گروه آسانتری حضور داشت، اما نباید از قدرت این تیم غافل ماند.

تایلند ابتدا در بازی با قرقیزستان توانست این تیم را شکست دهد و در بازی دوم خود که روز گذشته با تیم لبنان برگزار کرد یکی از پر گل‌ترین بازی‌های این مرحله را به نام خود ثبت کرد.

تایلند در بازی با لبنان موفق شد با نتیجه ۸ بر ۱ این تیم را در هم بکوبد و یک خط و شنان محکمی بر دیگر تیم‌ها بکشد.
تایلند که در دوره قبل رقابت‌ها میزبان مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا بود، در آن دوره بعد از ایران و عراق به مقام سوم آن مسابقات دست پیدا کرد.

تایلند همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فوتسال آسیا به شمار می‌رود و به نوعی بیشتر اوقات در بین ۴ تیم اول آسیا قرار دارد.

تایلند توانست در گروه خود بعد از شکست تیم‌های قرقیزستان و لبنان به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
این تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم افغانستان، دیگر تیم قدرتمند این دوره از رقابت‌ها برود شاید به نوعی بتوان گفت که بازی دو تیم افغانستان و تایلند، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی محسوب خواهد شد.

تیم ملی زیر ۲۰ سال افغانستان، در گروه اول رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های ایران و هنگ کنگ هم گروه بود. این تیم ابتدا توانست در بازی با تیم هنگ کنگ یک بازی بسیار زیبا و مقتدارانه‌ای را انجام دهد و توانست با ۶ گل تیم هنگ کنگ را در هم بکوبد.
افغانستان در بازی دوم خود به مصاف تیم قدرتمند ایران که مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل این مسابقات است، قرار گرفت و در یک بازی نفسگیر و هیجانی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و باید در مرحله بعد به مصاف تیم تایلند برود.

بازی ۲ تیم تایلند و افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی روز سه شنبه در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز برگزار می‌گردد.

ایران – لبنان / پیش به سوی قهرمانی دوباره

تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در گروه اول رقابت‌ها با تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ هم گروه بود و در پایان توانست با ۶ امتیاز کامل مقتدرانه به عنوان تیم اول به مرحله بعد رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا صعود کند.

تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران، در دوره قبل رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند موفق شد که به مقام قهرمانی آن دوره از مسابقات دست پیدا کند و اکنون هم بخت نخست قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود.

تیم ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌ها ابتدا به مصاف تیم هنگ کنگ رفت و این تیم را با نیتجه پر گل ۷ بر ۳ شکست داد.

اما یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی ما در مرحله گروهی برابر تیم افغانستان بود. تیمی که کاملاً با بازیکنان و فوتسال ایران آشنا است و اکثر بازیکنانش در ایران مشغول به بازی هستند و به همین دلیل یک بازی حساس و درگیرانه‌ای را انجام دهند.

شب گذشته دو تیم ایران و افغانستان به مصاف هم رفتند و در یک بازی نزدیک و نفسگیر تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران موفق شد با نتیحه ۳ بر ۲ از سد تیم قدرتمند افغانستان عبور کند و با ۶ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند. ایران در مرحله بعد باید به مصاف تیم لبنان، تیم دوم گروه B برود.

تیم زیر ۲۰ سال لبنان، در گروه دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های تایلند و قرقیزستان هم گروه بود. این تیم ابتدا موفق شد که قرقیزستان را شکست دهد و با انگیزه بالا به مصاف تیم قدرتمند و باهوش تایلند رفت. اما در مقابل تیم تایلند توفیقی نداشت و با ۸ گل مغلوب این تیم شد و با همان سه امتیاز بازی با قرقیزستان، به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در مرحله بعد باید به مصاف تیم ایران برود.

بازی ۲ تیم ایران و لبنان از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا روز سه شنبه ۲۸ / ۳ / ۹۸ از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید

فوتسالیست های برتر مسابقات زیر 20 سال آسیا مشخص شدند

2 افتخار فوتبال ایران در سال ۲۰۱۷ از نگاه سایت AFC

تبریز میزبان مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا شد

انتهای پیام/

تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال که در تایلند برگزار می‌شود فردا یکشنبه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی و در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف ازبکستان می‌رود. 

به گزارش زی‌سان، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال توانست تیم ملی قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

ایران با پیروزی برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال را نیز به دست آورد. گفتنیست که در دوره گذشته ژاپن قهرمان این رقابت‌ها شده بود، اما در مسابقات امسال با شگفتی تمام از گروه خود حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند. قرقیزستان به همراه تاجیکستان در گروهی که ژاپن و کره‌جنوبی حضور داشتند توانستند جواز حضور به دور بعد رقابت‌ها را به دست آورند. 

بازی بعدی مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم تایلند و تاجیکستان در تاریخ یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود و برنده این بازی در فینال با برنده بازی ایران و ازبکستان رقابت خواهد کرد. با توجه به حذف ژاپن ایران اکنون مهمترین کاندیدای قهرمانی جام ملت‌های فوتسال به شمار می‌رود.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی