Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنی چند از کارشناسان مسائل سیاسی ضمن حمایت قاطع از مواضع بیان شده مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن مواردی را عنوان کردند که در عکس نوشته های زیر قابل مشاهده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ مقام معظم انقلاب در دیدار هفته گذشته خود با نخست وزیر ژاپن شینزو آبه مواضع با اقتدار و با صلابتنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نسبت به آمریکا بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنی چند از کارشناسان در گفتگو با پایگاه خبری راه آرمان؛ ضمن حمایت قاطع از مواضع بیان شده رهبری مواردی را عنوان کردند که در عکس نوشته های زیر می توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش حماس در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه برادران یمنی در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی رژیم صهیونیستی قرار دارند، تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

حماس افزوده است: با افتخار به برادرانمان در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، درود می‌فرستیم و امت اسلامی و عربی را به یکپارچه‌ سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد