Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@03:44:42 GMT

وجود رهبر معظم انقلاب مایه عزت انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۹۵۷۴

وجود رهبر معظم انقلاب مایه عزت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع پاسداران و کارکنان سپاه شهرستان چابهار با اشاره به این مطلب که دشمنان انقلاب اسلامی طی چهل سال کمر همت بسپتند تا ما چهل سالگی انقلاب را مشاهده نکنیم و آن را جشن نگیریم گفت:با ورود به دهه پنجم انقلاب  و گام دوم به دشمن اثبات کردیم که ملت ایران دارای شیر زنان و دلیر مردانی است که شجاعانانه، در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده و با دشمن مبارزه و مجاهدت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جنگ نابرابر هشت سال دفاعمقدس را یکی از تهدیدات دشمن برای نابودی انقلاب نوپای جمهوری اسلامی بر شمرد که در این جنگ راهی به جایی نبرده است افزود: نقشه های دشمن در هر زمان و عرصه ای به سنگ خورده است، دشمن غافل از این این است که ملت ایران درخت تنومندی است که امروز سایه این درخت بر سر کشورهای مسلمان مانند عراق، سوریه، یمن و لبنان گسترده شده و آنها توان رویا رویی با بیداری اسلامی در جهان را ندارند.

حجت الاسلام اکبر پور  از رهبری و مردم به عنوان دو بال انقلاب نام برد و بیان کرد: ملت ایران مسیر طولانی را طی کرده و در این مسیر همراه و پشتیبان ولایت فقیه بوده است که همین همراهی و حمایت  و حضور مردم در صحنه های مختلف باعث پیروزی و پیشرفت انقلاب شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که هرجایی که مردم در صحنه حضور داشتند و هرجایی که به آنها نیاز بوده با دل و جان پای ارزشهای نظام ایستاده اند،تصریح کرد: امروز ما مسیر پر پیچ و خمی را باید سپری کنیم تا به آرمانها و اهداف بلند انقلاب برسیم.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: اگر تا دیروز هیچ کشوری ایران را نمی شناخت، اما امروز به واسطه رهبری،  دلسوزانه رهبر انقلاب اخبار ایران در صدر رسانه های جهانی قرار گرفته که عزت امروز انقلاب ما به واسطه اندیشه ها ی آیت الله امام خامنه ای و خون شهدایی است که با قطره قطره خون خود  انقلاب را بیمه کردند است.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ابتدای دیدار سالانه رهبر معظم انقلاب با کارگران، حاضران در جلسه با «محمد اسداللهی» مداح اهل‌بیت (ع)، هم‌نوا شدند و سرودی را همخوانی کردند.

ویدئوی مربوط به این همخوانی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز