Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از رفتن برانکو قید ادامه همکاری با وی را زد تا سراغ گزینه های جانشین احتمالی اش برود.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ایمیل مربوط به فسخ قراردادش را با توجه به عدم پرداخت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد تا تمام دست اندرکاران و هواداران این تیم را با شوک روبرو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی از پرسپولیس جدا شد که مدیران این باشگاه قصد داشتند بخشی از مطالبات وی را پرداخت کنند اما برانکو حاضر نشد تا دوشنبه منتظر بماند.

ایرج عرب پس از اینکه نامه فسخ قرارداد برانکو را مشاهده کرد قصد داشت این موضوع را در سکوت کامل خبری پیش ببرد تا پس از عدم حضور برانکو یا نماینده قانونی اش برای دریافت پول اعلام کند این مربی علاقه‌ای به ادامه همکاری نداشته است و با وجود فراهم شدن طلبش هم از پرسپولبس به الاهلی رفت.

اما پیگیری‌های خبرنگار مهر و برملاشدن نامه برانکو توسط این خبرگزاری سبب شد تا عرب چاره‌ای جز تأیید این خبر نداشته و هیأت مدیره باشگاه را به جلسه‌ای فوری فرا بخواند.

نشستی که هیچ خروجی خاصی در پی نداشت و آنها را برای خروج از فشار هواداران خشمگین پرسپولیس بر آن داشت تا بیانیه ای در حمایت از برانکو داده و وی را سرمربی تیم خود بدانند.

با این حال مدیرعامل پرسپولیس از صبح امروز همراه با پیمانکار باشگاه که نقش مشاور وی را نیز بر عهده دارد دنبال جانشین برانکو افتاده اند. اتفاقی که همزمان با تجمع چند هوادار مقابل درب باشگاه در اعتراض به سیاست های ایرج عرب است.

از قرار معلوم آنها به فکر ارائه پیشنهاد به دو سرمربی سابق این تیم هستند تا خیلی زود تکلیف نیمکت تیم را روشن کنند. این دو سرمربی داخلی هستند و یکی تیم دارد و یکی هم در پایان لیگ هجدهم از تیمش جدا شد.

همچنین آنها قرار است همزمان بحث مذاکره با سه مربی خارجی را در برنامه خود قرار دهند تا بتوانند جایگزین برانکو را انتخاب کنند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ که در حال حاضر به ‏عنوان مشاور ورزشی باشگاه میلان فعالیت می‌کند زمان را تلف نکرده ‏و بلافاصله بعد از باخت مقابل اینتر در دربی دلامادونینا سرمربی مد ‏نظر خود برای فصل آینده را به مدیران باشگاه پیشنهاد داد. ‏

ایبرا می‌خواهد همبازی سابقش در میلان، مارک فن‌بومل، که در حال ‏حاضر سرمربی رویال آنتورپ بلژیک است روی نیمکت روسونری ‏بنشیند. رسانه‌های ایتالیای گفتند پیشنهاد زلاتان منتظر تایید جری ‏کاردیناله، مالک باشگاه است تا مذاکرات رسمی با فن‌بومل آغاز شود. ‏

زلاتان و فن‌بومل به مدت دو فصل در میلان همبازی بودند و در ‏فصل‌های 11-2010 و 12-2011 با پیراهن سیاه و قرمز به میدان ‏می‌رفتند. ‏

بر اساس گزارش‌ها تا کنون مدیران میلان فهرستی از چند گزینه برای ‏جانشینی پیولی تهیه کرده بودند ولی با توجه به نفوذی که زلاتان از ‏زمان بازگشت به روسونری روی مالک باشگاه دارد شکی وجود ندارد که ‏فن‌بومل را باید گزینه اول روسونری دانست. ‏

هواداران میلان به ستاره سابق هلندی‌شان که به عنوان سرمربی ‏رویال آنتورپ نتایج خوبی گرفته علاقه دارند. فوت‌مرکاتو مدعی شد ‏که با اینکه زلاتان منتظر تایید جری کاردیناله است ولی مذاکرات اولیه ‏با فن‌بومل از طرف او آغاز شده است. ‏

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران