Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نيمار ستاره برزيلي پاري سن ژرمن علاقه مند است از قهرمان فرانسه جدا شود.
به گزارش آريا، نيمار که موفق نشده به خواسته هايش با پاري سن ژرمن دست يابد، قصد دارد اين باشگاه را ترک کند، اما با مانع بزرگي به نام لئوناردو مواجه است. به نقل از RMC، نيمار به جدايي از پاري سن ژرمن فکر مي کند، اما لئوناردو مدير ورزشي جديد باشگاه قصد ندارد که اجازه جدايي به وي دهد و طي مذاکراتي که با نيمار داشته اين ديدگاه را با وي به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمامي اين شرايط اين بازيکن برزيلي علاقه اي ندارد که براي جدايي، پاري سن ژرمن را تحت فشار قرار دهد، بنابراين پرونده خروج وي بسته به نظر مي رسد.
از سويي L’Équipe بر خلاف اين مسئله گزارش مي دهد و معتقد است که پاري سن ژرمن در صورتي که پيشنهادي قابل توجه براي نيمار دريافت کند ديگر با جدايي وي مخالفتي نخواهد داشت. مسئولين قطري باشگاه با دريافت پيشنهادي نجومي براي فروش ستاره 27 ساله خود موافقت خواهند کرد. اما پيشنهاد دريافتي بايد حداقل 222 ميليون يورو باشد، دقيقاً همان مبلغي که صرف خريد نيمار شد. به همين دليل است که پيني زهوي طي دو هفته اخير تلاش هايي براي انتقال و بازگشت نيمار به بارسلونا انجام داده است. همه اين مسائل در حاليست که گفته مي شود ليونل مسي از سران بارسلونا خواسته تا بار ديگر براي به خدمت گيري نيمار اقدام نمايند.
ناصر الخليفي از رفتار برخي بازيکنان تيمش ناراضي است و اميدوار است با روي کار آمدن لئوناردو اين مسائل حل و فصل شود. لئوناردو به عنوان مدير ورزشي باشگاه پاري سن ژرمن منصوب و مشغول به فعاليت شد. ناصر الخليفي رييس پاري سن ژرمن طي مصاحبه اي با فرانس فوتبال گفت:
متوجه شديم که نياز به تغييراتي داريم، در غير اينصورت به جايي نخواهيم رسيد. در ظرف دو دقيقه همه چيز بين ما (من و لئوناردو) حل شد و مذاکرات به نتيجه رسيد. او از اختيارات و قدرت کامل در زمينه تصميم گيري در مسائل ورزشي تيم برخوردار خواهد بود. او مرد مورداعتماد من و فردي باورنکردني است. به او اطمينان کامل دادم که با نفوذش به همه علي الخصوص بازيکنان کمک مي کند.
رييس باشگاه پاري سن ژرمن از رفتار برخي ستاره هاي تيمش نااميد شده است. وي در اين خصوص گفت: بازيکنان بايد مسئوليت پذيرتر از قبل باشند. اکنون همه چيز کاملاً متفاوت خواهد بود. آن ها بايد سخت و بيشتر از قبل کار کنند. آن ها صرفاً براي لذت بردن در اينجا نيستند. اگر آن ها در اين خصوص موافق نيستند، درهاي خروج باز خواهد بود. من ديگر نمي خواهم، آن ها همچون ستاره ها رفتار کنند.
نشريه فرانسوي اکيپ مدعي شد مديران ارشد PSG قصد دارند ستاره برزيلي‌شان را به فروش برسانند و اگر پيشنهادي با مبلغ مناسب دريافت کنند با نظر مثبت به آن نگاه خواهند کرد. نيمار که همچنان عنوان گران‌ترين بازيکن تاريخ پاري سن ژرمن را يدک مي‌کشد به ادعاي نشريه اکيپ اين روزها در PSG از چشم‌ها افتاده و به نظر مي‌رسد او فصل آينده در اين تيم توپ نخواهد زد مگر اينکه در نهايت پاري سن ژرمن پيشنهاد مالي‌اي که انتظار دارد را دريافت نکند.
بر اساس گزارش‌هايي که تا کنون منتشر شده، باشگاه سابق نيمار، بارسلونا و همچنين رئال مادريد به دنبال جذب او هستند ولي مشکل اينجا است که پاري سن ژرمن مي‌خواهد در ازاي واگذاري نيمار مبلغي بيشتر از 222 ميليون يورويي که در سال 2017 براي خريد او از بارسا پرداخته بود را دريافت کند و اين کار انتقال نيمار به هر باشگاه ديگري را بسيار سخت مي‌کند. اين شايعات در حالي مطرح شده که رئيس باشگاه PSG، ناصر الخليفي اخيراً اعلام کرد از اين پس ديگر رفتار سلبريتي‌وار بازيکنان بزرگ اين تيم را تحمل نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاري سن ژرمن نيمار ستاره برزيلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم پی‌اس‌جی در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به پاری سن ژرمن رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. نکته جالب کیت دوم پی‌اس‌جی، طرح زیبای برج ایفل در زمینه آن است که به رنگ آبی‌ و قرمز دیده‌ می‌شود. در ادامه این مطلب عکس‌هایی از طرح منتشر شده پیراهن دوم پاری سن ژرمن را مشاهده می‌کنید. 


از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)