Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  دکل دریای الیما همان ایران خزر سابق متعلق به شرکت حفاری شمال همچنان بیکار است. این دکل پس از عقد قرارداد در مردادماه سال ۹۶ به مدت ۱۲ ماه امکان فعالیت داشت که پس از پایان قرارداد  هنوز فعالیتی نداشته است.

خدمات‌دهی این دکل در زمان مدیرعاملی حمیدرضا گلپایگانی از دو سال قبل در مرحله مذاکره برای تمدید قرارداد با کارفرما قرار گرفت و تا به امروز هیچ تغییری در روند انجام کار و فعالیت این دکل در دوره مدیرعاملی فعلی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس، آخرین درآمد شناسایی شده تا ۱۱ مردادماه ۹۷ برای این دکل معادل ۶۹۷ میلیاردو ۶۷۳ میلیون ریال اعلام شده است.

این در حالی است که تاریخ بقیه قرارداد‌های عقد شده برای حفاری‌های خشکی و دریایی شرکت حفاری شمال به سال ۹۶ و نیمه نخست سال ۹۷ یعنی در زمان مدیرعامل حمیدرضا گلپایگانی بازمی‌گردد و در دوره مدیریت جدید برای دکل‌ها نه تنها یک قرارداد جدید منعقد نشده بلکه کار مذاکره تمدید قرارداد دکل الیما نیز به تعویق افتاده است.

در کل کشور ۱۳۸ دستگاه حفاری که حدود ۴ درصد از کل تعداد دکل‌های دنیا به شمار می‌رود، وجود دارد که ۱۱۵ دستگاه از این تعداد در بخش خشکی و ۲۳ دستگاه در بخش دریا حضور دارند. شرکت حفاری شمال ۹ دستگاه حفاری در خشک و ۳ دستگاه حفاری دریایی از بازار حفاری کل کشور را در اختیار دارد. در کل ۹ درصد از این بازار به حفاری شمال تعلق دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که عیدی‌زاده سر کار نمی‌رود و تنها برای دریافت مستمری بالا در زمان بازنشستگی خود که نزدیک است، تلاش می‌کند سمت مدیرعاملی را حفظ کند. وی به نمایندگی و عضو حقوقی از شرکت مالی و سرمایه‌گذاری پیشرو ایران در هیات مدیره حفاری شمال قرار گرفته است.

این در حالی است که هیات مدیره شرکت حفاری برای اصلاح ساختار مالی خود برنامه افزایش سرمایه یکصد درصدی را برای ثبت در سه ماهه دوم سال ۹۸ در دستور کار خود دارد.   به گزارش وانانیوز، شنیده‌ها حاکی از این است که کارمندان شرکت حفاری شمال با گذشت از سال حقوق آنها پرداخت نشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری

سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از افراد شاغل طرحی را به عنوان بیمه بیکاری در نظر گرفت تا در صورت بیکار شدن کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند شوند و امرار معاش کنند.

اما به گفته شهروندخبرنگار با وجود اینکه در سال جدید تمامی حقوق ها افزایش یافته است اما این افزایش شامل بیمه بیکاری نمی شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و درود بنده ٢۴ سال پرداختی بیمه دارم و هنگامی که هرساله افزایش می‌خورد ما هم با همان افزایش همه ساله بیمه را پرداخت می کردیم. اکنون بنده یکسال و نیم تعدیل شدم و از بیمه بیکاری استفاده می‌کنم. اما با وجود اینکه در سال جدید همه حقوق‌ها افزایش داشته اما فقط بیمه بیکاری هست که افزایش شاملش نمی شود و وقتی این موضوع را پیگیری کردم به من اعلام کردند قانون افزایش نداریم. اما همه چیز گران شده است و از سوی دیگر بنده مستاجر و متاهل هستم و فرزند دانشجو دارم خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید مشکل خیلی از مردم است.

منبع: رنجبر - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم