Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@16:11:46 GMT

یکی از ضاربان خرس تلف شده در سوادکوه، دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۰۰۴۴

دادستان سوادکوه از دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده توله خرس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسول محمدی در این باره اظهار کرد: پرونده قضائی برای ضاربان این توله خرس در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه تشکیل و با پیگیری عوامل انتظامی یکی از متهمین شناسایی و دستگیر شد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب سوادکوه در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه ۲۵ خرداد یک توله خرس ۲ ساله در منطقه دراسله سوادکوه استان مازندران؛ هنگامی که همراه مادر خود در حرکت بود از یک تپه به پایین سقوط کرده و از مادرش فاصله گرفت. و برخی اهالی روستا با ضربات متعدد سنگ و چوب توله خرس را زخمی کردند.

هرچند کوهنوردان عابر به محیط بان‌ها اطلاع دادند و آن‌ها به کمک توله خرس شتافتند، اما به دلیل شدت جراحات آن‌ها نتوانستند حیوان را نجات دهند و در نهایت توله خرس کشته شد.

بر اساس تصاویری که از ادامه ماجرای کشتار بیرحمانه یک توله خرس در منطقه دراسله سوادکو به دست دیده بان رسیده است، افراد حاضر در صحنه پس از مجروح نمودن توله خرس با ضربات سنگ، جانور نیمه جان را به زور به حاشیه جاده کشانده و قصد دزدیدن جسم نیمه جان توله خرس بوسیله یک کامیونت را داشته اند.

در این زمان یکی از فعالان محیط زیست سوادکوه در محل حاضر شده و ضمن اطلاع به نیرو‌های محیط زیست از سرقت توله خرس جلوگیری می‌کند.

متخلفین پس طی مسافتی احساس خطر کرده و توله خرس مجروح را به جاده انداخته و فرار می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ضارب خرس تلف شده سوادکوه طرح ترافیک ۹۸ شورایاری ها برانکو ایوانکوویچ مسعود سلیمانی بندر شهید رجایی بیژن زنگنه بلندی های جولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان بال‌افکن ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۳۱ فروردین ماه سال جاری، یک قلاده کفتار با دو توله‌اش به شالیزارهای روستا آمدند که توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفتند.

وی بیان داشت: یکی از بچه کفتارها پایش آسیب دید و بچه‌ی دیگر نیز قادر به حرکت و فرار نبود.

بال افکن افزود: بچه کفتارها بعد از مداوا در محلی که زخمی و از مادرشان جدا شده بودند، رها شدند، اما مادر آنها برای بردن توله‌ها نیامد.

بال افکن افزود: بچه کفتارها پس از بهبودی کامل در طبیعت رها شدند.

کد خبر 6088442

دیگر خبرها

  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند
  • (ویدئو) تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • شرایط ترافیکی و جوی در راه‌های مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)