Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اعضا و سر شاخه‌های شرکت هرمی در یک ویلا در سلمانشهر اقدام به فعالیت در زمینه عضو گیری و آموزش افراد زیر مجموعه خود می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس انجام تحقیقات گسترده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه طی روزهای گذشته ۱۸ نفر از اعضای این شرکت را هنگام برگزاری جلسه در این ویلا دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی عباس آباد افزود: ۳ نفر از افراد دستگیر شده جزو سرشاخه‌های این شرکت هرمی بودند و این افراد به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: ۵ نفر از افراد بازداشت شده نیز جزو اتباع افغانستان هستند که حکم بازگشت به کشورشان نیز از سوی مراجع ذیربط صادر شد.

فرمانده نیروی انتظامی عباس اباد گفت: این شرکت هرمی در جریان فعالیت خود در سلمان شهر به مبلغ ۷ میلیارد ریال از حدود ۵۰ نفر کلاهبرداری کرد.

عبدی اظهار داشت: در بازرسی از محل تعدادی دفتر و جزوه مربوط به کلاس‌های توجیهی و آموزش شرکت‌های هرمی و ۲ دستگاه کامپیوتر و لب تاب حاوی اطلاعات در خصوص شرکت‌های هرمی کشف و ضبط شد.
شهرستان عباس آباد با جمعیتی دست کم ۵۰ هزار نفر در غرب مازندران واقع است.
۱۲۹۵/‏۱۶۰۲/‏۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازداشت شرکت هرمی کلاهبرداری عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می‌شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087878

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!