Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امید جواندل رییس هیات ورزش‌های کارگری فارس با بیان اینکه اعزام ۷ ورزشکار به همراه تیم‌های ملی به مسابقات کارگری قهرمانی جهان بی سابقه است گفت:این رقابت‌ها از ۹ تا ۱۶ تیر ماه در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار می‌شود.

وی افزود: جعفر توسلی و حسین شکری در رشته کشتی فرنگی، امین حسین زاده در رشته کشتی ساحلی، احمد فرود در رشته دو ومیدانی و بهزاد زارع، رحیم زارع ومحمدرضا زارع در رشته پتانک تیم‌های ملی را در مسابقات جهانی اسپانیا همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواندل ادامه داد: ورزشکاران فارسی با پشت سرگذاشتن اردو‌های مختلف درکنار سایر ملی پوشان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و امیدواریم تا کاروان ایران از این مسابقات دست پر بازگردد.

در این دوره از مسابقات کارگران جهان در اسپانیا نمایندگان بیش از ۴۰ کشور حضور دارند و ۱۵ تیم نیز از ایران به این مسابقات اعزام می‌شوند.

برخی از این تیم‌ها ملی هستند و بعضی دیگر در قالب حمایت حامیان مالی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند. تیم‌های اعزامی به این رقابت ها، دوومیدانی زنان و مردان، تنیس روی میز زنان کارگر کشور، جودوی مردان و زنان، کاراته مردان، پتانک، والیبال ساحلی، کشتی فرنگی و ساحلی هستند.
انتهای پیام/م

ورزشکاران فارس در راه مسابقات جهانی کارگری اسپانیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی ورزش کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد