Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یوسف خدادادی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش اظهار داشت: هفته قوه قضائیه ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم است تا مردم به صورت مستقیم و شفاف در جریان اقدامات تشکیلات قضایی استان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سعی می‌شود از ظرفیت این هفته برای هر چه بهتر شناساندن سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان و آشنایی عموم شهروندان از وظایف و رسالت‌های این سازمانه ها استفاده شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل آگاهی‌دهی حقوقی به مردم و ارایه مشاوره‌های حقوقی مضاعف از سوی مسئولان قضایی را از برنامه‌های تأثیر گذار دادگستری در طول ایام هفته قوه قضائیه دانست و افزود: از رسانه‌ها، مطبوعات و به ویژه صدا و سیما انتظار می‌رود تا اطلاع رسانی کافی و مناسبی به منظور افزایش اطلاعات حقوقی مردم که بدون شک در کاهش تشکیل پروند‌های قضایی تأثیرگذار است، داشته باشند.

خدادادی ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با حضور در مزار شهدا، عیادت از جانبازان والامقام جنگ تحمیلی در آسایشگاه شهید پاریاب اردبیل، ملاقات با خانواده‌های معظم شهداء، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، حضور مسئولان قضایی استان در مساجد و استماع مسایل و مشکلات آنان را از برنامه‌های دادگستری استان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بازدید مسئولان قضایی و قضات دادگستری از زندان، برگزاری نشست خبری رئیس کل دادگستری استان، تشکیل میز خدمت دادگستری در محل نماز جمعه در تمامی حوزه‌های قضایی و برگزاری ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان و مسئولان قضایی استان از دیگر برنامه‌های دادگستری در استان است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه دادگستری استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اردبیل همزمان با هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: این همایش در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

خدادادی اظهار کرد: سخنرانی رئیس کل دادگستری استان و روسای حوزه‌های قضایی تابعه قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، همایش شورای حل اختلاف، شورای پیشگیری از وقوع جرم نیز از جمله جلسات و برنامه‌هایی است که در طول هفته برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید

جشنواره فرهنگی هنری اشکواره حسینی با شروع به کار دبیرخانه آن به میزبانی آمل به دور هفتم رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حسین جوادی عصر امروز در جلسه مدیران اجرایی و دبیران اشکواره فرهنگی هنری حسینی از شروع به کار هفتمین دوره این جشنواره در سطح ملی عنوان کرد و گفت: در این دوره نیز با برگزاری شش بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر و داستان کوتاه  و بخش کودک و نوجوان به اجرا درمی‌آید. 

وی با اشاره به اینکه در بخش نوجوان چهار بخش سرود گروهی، قصه گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره‌گوی و روایت‌گری فراخوان می‌شود، تصریح کرد: در این دوره اشکواره حسینی از اوایل شهریورماه شروع و اختتامیه آن پانزدهم شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. 

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی با بیان اینکه امسال برای اولین بار با محوریت شهدای راه قدس آثار پذیرفته می‌شود، تصریح کرد: با تأکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین(ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.

جوادی از استقبال بالای هنرمندان به این اشکواره در سال‌های اخیر ابراز امیداوری کرد و گفت: خوشبختانه در این شش دوره اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره بودیم و این باعث می شود تلاش‌مان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد