Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- انيميشن فرانسوي «بدنم را از دست دادم» به جايزه بهترين اثر بلند جشنواره بين‌المللي «انسي» را به خود اختصاص داد.
به گزارش آريا، «بدنم را از دست دادم» به کارگرداني «جرمي کلاپين» که اولين بار در بخش هفته منتقدين جشنواره فيلم کن امسال رونمايي شد و براي اولين بار جايزه بزرگ نسپرسو اين بخش از کن را به عنوان يک اثر انيميشن کسب کرد، علاوه بر جايزه بهترين فيلم بلند جشنواره «انسي»، جايزه بهترين اثر از نگاه مخاطبان جشنواره را نيز از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هيأت داوران بخش رقابتي جشنواره انسي از انيميشن «بونوئل در هزارتوي لاکپشت‌ها» به کارگرداني «سالوادور سيمو» محصول مشترک اسپانيا و هلن نيز به صورت ويژه تقدير کردند.
در بخش بهترين انيميشن کوتاه نيز «به يادماندني» ساخته «برونو کولت» از فرانسه جايزه اول را نصيب خود کرد و جايزه هيأت داوران نيز به فيلم «عمو توماس: سرگذشت روزها» به کارگرداني «ريجينا پسوا» محصول مشترک کانادا، فرانسه و پرتغال رسيد.
پيش از اين انيميشن ايراني «پسر دريا» به کارگرداني «عباس جلالي يکتا» برنده جايزه ويژه شهر انسي در بخش دورنماي فيلم‌هاي کوتاه جشنواره بين‌المللي فيلم انيميشن «انسي» فرانسه شده است.
انيميشن «گرگم و گله مي‌برم» به کارگرداني امير هوشنگ معين و همچنين انيميشن «گرسنگي» ساخته زهرا رستم‌پور نيز در بخش آثار دانشجويي جشنواره انيميشن «انسي» پذيرفته شده بودند.
جشنواره فيلم‌هاي انيميشن «انسي» يکي از معتبرترين رويدادها در عرصه پويانمايي در سطح بين‌المللي است که هر ساله در ماه ژوئن در شهر انسي فرانسه برگزار مي‌شود، شروع اين جشنواره به سال 1960 برمي‌گردد که در ابتدا به‌صورت دوسالانه برگزار مي‌شد اما از سال 1998 به رخدادي سالانه تبديل شده است.
جشنواره بين‌المللي فيلم «انسي» از تاريخ 10 تا 15 ژوئن 2019 (20 تا 25 خرداد) در کشور فرانسه برگزار مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جايزه نخست جشنواره انيميشن انسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!

ستاره اسپرز مطابق انتظار جایزه بهترین بازیکن سال اولی NBA را به خودش اختصاص داد.

طرفداری | ویکتور ومبانیاما، فوروارد - سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز، با کسب تمام 99 رأی اول از پنل رسانه‌ای، به عنوان بهترین بازیکن تازه وارد (Rookie of the Year) فصل ۲۴-۲۰۲۳ NBA انتخاب شد. ومبی اولین بازیکن فرانسوی است که این جایزه را از زمان اهدای سالانه‌ی آن از فصل ۵۳-۱۹۵۲ به خود اختصاص می‌دهد. او همچنین سومین بازیکن از تیم اسپرز است که موفق به کسب این افتخار می‌شود و به جمع دیوید رابینسون (۱۹۹۰) و تیم دانکن (۱۹۹۸) می‌پیوندد.

در فصل عادی 2۴-۲۰۲۳، ومبانیاما که پیک اول درفت ۲۰۲۳ هم محسوب می شد، میانگین امتیاز (21.4)، ریباند (10.6) و بلاک (3.6) را به شکل میانگین ثبت کرد، آماری که در میان همه روکی ها بهترین است.

99 رای اول از همه رای دهندگان برای ومبی!
رتبه های بعدی:
چت هولمگرن از تاندر
برندن میلر از هورنتس 
هایمه هاکز از میامی هیت 
برندین پوجمسکی از گلدن استیت وریرز 
درک لایولی از دالاس موریکس 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد