Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند از اعزام یک تیم ۲۱ نفره به مناطق سیل زده شمال کشور خبرداد و گفت: این گروه جهادی ۱۰ روز در مناطق سیل زده مشغول فعالیت های عمرانی خواهند بود.

«سیدمحمدرضا محمودی زاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در حال هماهنگی اردوی جهادی در مناطق سیل زده شمال کشور است، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این اردو از 11 تا 21 تیرماه در یکی از استانهای گلستان و یا مازندران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از این اردو، گفت: تاکنون فقط با اطلاع رسانی که در چند شبکه اجتماعی صورت گرفته بیش از 60 نفر ثبت نام و آمادگی خود را برای حضور در اردو اعلام کرده اند و پیش بینی می شود این آمار افزایش قابل توجهی داشته باشد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با اشاره به محدودیت در اعزام دانشجویان و اینکه تنها 21 نفر برای کمک به بازسازی به مناطق سیل زده شمال کشور اعزام می شوند، اظهارداشت: در این راستا اولویت هایی از جمله توانایی جسمانی و تخصص داشتن را برای انتخاب افراد گذاشته ایم.

 

محمودی زاده افزود: این اردوی جهادی با محوریت کارهای عمرانی و بازسازی منازل و ویژه دانشجویان پسر است.

 

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی درون استانی دانشگاه هم مانند سال های قبل در تابستان برگزار خواهد شد، گفت: امسال اردوی جهادی خواهران در شهریور و در مناطق محروم نهبندان برگزار می شود.

 

محمودی زاده از حمایت های دانشگاه برای برگزاری اردوهای جهادی قدردانی کرد و یادآور شد: حمایت های دانشگاه تاکنون با توجه به شرایط بودجه ای، به نسبت خوب بوده است و در مقابل دانشجویان هم کم نگذاشته اند و همکاری خوبی داشته اند.

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه نماز جمعه اردبیل جشن های دهه کرامت دهه کرامت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری دانشجویان جهادی دانشگاه بیرجند مناطق سیل زده شمال کشور بسیج دانشجویی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| سرکوب دانشجویان صلح‌طلب در غرب ادامه دارد!

فیلمی از سرکوب‌ وحشیانه دانشجویان دانشگاه ویرجینیا توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه را می‌بینید.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • ویدئو| سرکوب دانشجویان صلح‌طلب در غرب ادامه دارد!
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند