Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط استاندارد ورزشگاه‌ها صحبت‌هایی را مطرح و تاکید کرد به جز استقلال، سه نماینده دیگر ایران هم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده اند باید نگران باشند.

* خبرگزاری مهر- آقای مهدی! خبرهایی مبنی بر عدم تایید ورزشگاه نقش جهان برای حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این خبر صحت دارد؟

- سهیل مهدی: باید بگویم هنوز هیچ ورزشگاهی برای فصل بعد تایید نشده است و فقط بحث ورزشگاه نقش جهان نیست. از امروز برنامه‌ای برای ممیزی ورزشگاه‌ها داریم. این موضوع می‌طلبد که دوره‌ای را هم برگزار کنیم. حتی ورزشگاه آزادی هم تایید نشده است. باید نواقص را گزارش کنیم. اگر رفع شود که مورد تایید قرار می‌گیرد.

* آیا نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیراً از ورزشگاه‌ها بازدید کرده اند؟

- خیر؛ اینکه می گویم ورزشگاه‌ها تایید نشده به این دلیل است که فصل گذشته به پایان رسیده. باید سیکل جدید تایید ورزشگاه‌ها مجدداً صورت بگیرد. با حساسیت‌های شورای امنیت ملی و مصوبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، باید کلیه استانداردها و الزامات در ورزشگاه‌ها عملیاتی شود. بعد از آن یک ممیزی خواهیم داشت و گزارش دقیق را برای اداره کل ورزش استان و یا مالک استادیوم می‌فرستیم.

* آیا AFC برای فصل بعد استانداردهای جدیدی را به استادیوم‌ها اضافه کرده است؟

- قطعاً بحث ایمنی و امنیت ورزشگاه‌ها به شدت مورد رصد است و باید نواقص را رفع کرد.

* ورزشگاه نقش جهان فصل گذشته مجوز نگرفت. آیا از سال گذشته اتفاق جدیدی برای برطرف کردن مشکلات رخ داده است؟

- حدود ۶ ماه است که از این ورزشگاه بازدید نداشته ایم. باید مجدداً این ورزشگاه را از نزدیک ببینیم. سال گذشته پیمانکار تازه ورزشگاه را تحویل داده بود و هنوز به صورت کامل تمام نشده بود. برای همین محوطه استادیوم حالت کارگاهی داشت یا پارکینگ‌ها و جاده‌های دسترسی و سکوها مشکلاتی داشت.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری هفته گذشته خود از احتمال حذف یکی از نمایندگان ایران در آسیا به خاطر مشکلات مالی خبر داد. خیلی ها از باشگاه استقلال به عنوان تیمی که از آسیا حذف می شود یاد کردند.

- یک موقع این اعلام نگرانی ها مثبت است تا تیم ها به تکاپو بیافتند. با این حال منظور آقای تاج فقط یک باشگاه نبود. فقط شاید یک مورد حادتر از بقیه بوده است. بهتر است بگوییم هر چهار نماینده ایران باید نگران وضعیت خود برای فصل آینده باشند نه فقط باشگاه استقلال.

* آیا این نگرانی فقط محدود به بدهی های مالی است؟

- شامل تمام موارد می شود؛ از جمله بدهی های مالی، مالکیت باشگاه، استادیوم و مسائلی از این دست.

کد خبر 4643033 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران ورزشگاه نقش جهان سهیل مهدی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی در مورد مایملک و دارایی هر یک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هر یک از این باشگاه ها دو دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری دارند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه های درفشی فر و شهدای گمنام را در اختیار دارد. اسناد مالکیت این وزشگاه های در سال های گذشته توسط سازمان ثبت اسناد صادر شده است. بر اساس مصوبه هیات دولت در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با اشاره به بحث معارضین خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در این مورد مستقل است و مرجع تصمیم گیری نهایی است. طبق اخرین آرایی که به سازمان ثبت صادر شده، هر دو ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است. به همین منظور دو ورزشگاه هم باشگاه استقلال در اختیار دارد. کمپ مرحوم حجازی و مرغوبکار ورزشگاه هایی هستند که متعلق به استقلال می باشند.

رغبتی دو ورزشگاه با یادآوری اینکه ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) نیز در اختیار سرخابی ها هستند، تصریح کرد: این دو ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما با قرارداد طویل مدت دراختیار دو باشگاه قرار داده شده است. مالکیت با اداره کل است اما بهره بردار این دو باشگاه تهرانی هستند و محل تمرین تیم های بزرگسالان شان به حساب می آید.

وی تاکید کرد: البته در مورد پرسپولیس و ساختمان اداری یک بحثی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه و شصتا وجود دارد اما به طور کل بر حسب قوانین کشور و اسناد سازمان ثبت اسنتادی مشخص است که هر یک از باشگاه ها مالک کدام ورزشگاه ها هستند.

مشاور وزیر ورزش گفت: پرسپولیس مکان های تجاری دیگری هم دارد اما در کش و قوس مسائل قضایی است مثلا در چیذر و ایرانشهر ساختمان اداری دارد. همیشه راجع به اینها بحث بوده است. امیدوارم مالکین جدید بتوانند تکلیف شان را مشخص کرده و به اموال باشگاه اصافه شود.

کد خبر 6089029

دیگر خبرها

  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد