Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:31:03 GMT

دانشگاه مذاهب و مراکز علمی هند تفاهم نامه امضا کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۵۱۸

دانشگاه مذاهب و مراکز علمی هند تفاهم نامه امضا کردند

ر جریان سفر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به کشور هند چند تفاهم نامه همکاری مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی میان این دانشگاه و مراکز علمی کشور هند به امضا رسید. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و مؤسسه پژوهشی علوم اجتماعی دهلی در جریان دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری- رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و هیأت همراه از این مؤسسه به امضای ریاست دو مرکز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری همایش‌های مشترک، نشست‌های علمی و پژوهش‌های مشترک و انتشار کتاب‌ها و فرصت‌های مطالعاتی مشترک از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است. در این تفاهم نامه تبادل دانشجویان و اساتید، پژوهش‌ها و کنفرانس‌های مشترک، فرصت‌های مطالعاتی و… مورد توافق قرار گرفت.

این مرکز یکی از مراکز مهم پژوهشی در حوزه دین، فلسفه، رسانه، روانشناسی و علوم اجتماعی است و با دانشگاه‌های مهم ایران همکاری دارد.

تفاهم نامه میان دانشگاه مذاهب و نویدا دهلی

همچنین تفاهم نامه همکاری میان دو دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه نویدا دهلی نیز به امضا رسید. تبادل دانشجویان و اساتید، پژوهش‌ها و کنفرانس‌های مشترک، فرصت‌های مطالعاتی و… از جمه مفاد این تفاهم نامه است.

اعضای جدید هیئت‌امنای دانشگاه مذاهب اسلامی انتخاب شدندمسیح مهاجری نماینده رئیس‌جمهور در دانشگاه مذاهب اسلامی شد

این دانشگاه دارای 3 هزار دانشجو، 110 هیئت علمی ،300 دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف و دارای دانشکده‌های مختلف در رشته‌هایی از قبیل پزشکی، پرستاری، علوم انسانی، مهندسی و… است.

تفاهم نامه دانشگاه جواهر لعل هند و مذاهب

در طی سفر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با دانشگاه جواهر لعل نهرو هند نیز به امضا رسید.

همچنین استفاده از مراکز زبان هر دو دانشگاه برای زبان آموزی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها از جمله بندهای این تفاهم نامه است.

این دانشگاه مشهور به اتاق فکر در هند بوده و دارای 8 هزار دانشجو از کشورهای مختلف به خصوص ایران است.

انتهای پیام/

R1541/P/S1/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت علوم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت علوم وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود