Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@09:29:10 GMT

اعتمادسازی از زمینه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۱۸۲۰

اعتمادسازی از زمینه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی خدمت به محرومان را فرصتی مناسب برای امدادگران کمیته امداد دانست و گفت: اساس و محور فعالیت‌های کمیته امداد، رسیدگی به امور نیازمندان با حفظ عزت اسلامی‌، تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی‌، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی‌، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها بین خانوارهای تحت حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر شناسایی و ساماندهی تمامی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی افزود: اعتمادسازی و شناسایی دقیق ظرفیت‌ها و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها از بسترهای توسعه مشارکت‌های مردمی است.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان باید با سرعت و بی‌منت ارائه شود، افزود: کمیته امداد تولید‌کننده فقر نیست و با توجه به شرایط کنونی جامعه حمایت از اقشار کم‌بضاعت به عهده این نهاد مردمی است که باید با رعایت کرامت انسانی مخاطبان انجام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه اساسی‌ترین فعالیت کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان است‌، گفت‌: در سال گذشته با همکاری خوب بانک‌های عامل بیش از سه هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی ایکنا استان مرکزی استان مرکزی موسی نژاد کمیته امداد استان مرکزی اراک اعتمادسازی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود روند تولید مسکن به ویژه در بخش ویلایی سازی دارد گفت: آمارها حاکی از آن است که استفاده از ظرفیت های مردمی خود باعث شده که میزان ساخت واحدهای با طبفات کمتر رونق پیدا کند واین اقدام خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت واحدهای مسکونی حیاط دار شده است.

وی ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است بنابراین باید برنامه ریزی برای تحقق این امر در تمامی بخش ها صورت گیرد تا شاهد جمع شدن واحدهای بلند مرتبه در بخش های مختلف کشور باشیم.

مالکی توضیح داد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند تا از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و اختصاص زمین بتوانیم این طرح را در شهرهای مختلف به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد