Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان جام ملت‌های آسیا یعنی قطر به همراه ژاپن به عنوان میهمان به این دوره از کوپا آمریه‌کا دعوت شدند و قطری‌ها در نخستین بازی خود با تبدیل شکست ۲ بر صفر به تساوی ۲ بر ۲ پاراگوئه ای ها را غافلگیر کردند.

«المعز علی» در دقیقه ۶۸ نخستین گل قطری‌ها را به ثمر رساند و ۹ دقیقه بعد «خوآن رودریگو روخاس» با گل به خودی، موجب تقسیم امتیازها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) سابقه دعوت از کشورهای دیگر را برای حضور در این تورنمنت دارد و قرار است سال آینده استرالیا، دیگر کشور آسیایی در این رقابت‌ها که به میزبانی کلمبیا و آرژانتین برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

این در حالی است که بریتزو پس از تساوی غافلگیر کننده مقابل قطر، اظهار داشت: فکر می‌کنم منطق این باشد که رقابت‌ها با حضور تیم‌های سرتاسر آمریکا برگزار شود.

وی ادامه داد: آیا سوال شما در مورد کشورهای دعوت شده یعنی ژاپن و قطر است؟ پاسخ این است؛ به نظر من باید کوپا آمریه‌کایی را با شرکت کشورهای آمریکای مرکزی و شمالی متصور شویم؛ تا به حال ندیدم اروپا برای رقابت‌های خود کشوری از آمریکای جنوبی را دعوت کند.

سرمربی ناراضی پاراگوئه تاکید کرد: اشتباه برداشت نکنید چرا که این اظهار نظر آن هم بلافاصله پس از بازی مقابل قطر شاید کمی تند باشد، اما به شدت بر این باورم که مسابقات باید با حضور تمام تیم‌های آمریکایی در یک تورنمنت واحد برگزار شود؛ تیم‌های کونکاکاف و کنمبول.

وی افزود: این نتیجه همه ما را ناامید کرد، همه می‌خواستیم برنده باشیم از هواداران گرفته تا سرمربی؛ باید حواسمان به رقیب باشد و نمی‌توان برای این نتیجه بهانه آورد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاراگوئه ژاپن قطر کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا