Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارشناسان اولين برنامه هزارصداي شهرستان‌ها مشخص شدند. در اين برنامه که پنج شنبه 13 تيرماه، براي اولين بار در سطح کشور به ميزباني استان گلستان در گرگان برگزار ‌مي‌شود، محمدعلي بهمني به عنوان کارشناس ترانه و شعر، در کنار سه موزيسين مطرح خشايار اعتمادي، بهروز صفاريان و فرشاد حسا‌مي‌، آثار و اجراهاي خوانندگان جوان استان گلستان را نقد و بررسي کرده، نفرات برگزيده را معرفي خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرش نصيري، مدير و بنيان‌گذار هزارصدا ضمن تشکر از همراهي اين کارشناسان گفت: «در طي شش سال برگزاري هزارصدا در تهران، استاد محمدعلي بهمني چهار بار، بهروز صفاريان دوبار و خشايار اعتمادي و فرشاد حسامي هر کدام يک بار داور برنامه هزارصدا بوده‌اند و با روال برگزاري آن آشنا هستند و افتخار دادند در اولين برنامه ما در شهرستان ها همراه ما خواهند بود.»
اين برنامه براي انتخاب بهترين‌هاي موسيقي در استان گلستان است و بنابر آنچه پيش از اين اعلام شد، خوانندگان در آن آثاري را که مالکيت آن با خودشان است، به صورت زنده و يا روي آهنگ‌هاي تنطيم شده استوديويي اجرا خواهد کرد. همچنين هر خواننده ‌مي‌تواند در کنار اجراي يک اثر از خودش، اثري از خوانندگان مطرح را هم به عنوان نمونه و براي مردم و کارشناسان اجرا کند.
همچنين خواننده خوش‌صدا و شناخته شده موسيقي پاپ، رضا شيري، به عنوان خواننده مهمان در ابتدا و انتهاي برنامه قطعاتي را براي علاقمندانش اجرا خواهد کرد.
يکي ديگر از بخش‌هاي مهم اين برنامه تجليل از بزرگان موسيقي‌ست و در اين بخش، ياد زنده‌ياد بابک بيات گرامي داشته خواهد شد و همچنين از يک عمر فعاليت هنري و آموزشي پيشکسوت موسيقي پاپ استان گلستان، نوازنده و مدرس نام آشنا، عطا يعقوبيان تقدير خواهد شد.
بنابر آنچه مدير اين برنامه پيش از اين اعلام کرده است، برنامه‌هاي هزارصدا در شهرستان‌ها در دو بخش موسيقي اصيل ايراني و موسيقي پاپ برگزار خواهند شد و در آنها محدوديت زباني وجود نخواهد داشت و خوانندگان ‌مي‌توانند آثار خود را به زبان فارسي يا هر زبان و گويش رايج در منطقه خودشان اجرا کنند. همچنين موسيقي اصيل محلي هر منطقه هم در بخش موسيقي اصيل ايراني قرار خواهد داشت.
برنامه‌هاي هزارصداي استان گلستان نيز در دو بخش موسيقي اصيل ايراني و موسيقي پاپ برگزار خواهد شد که اين اولين برنامه است و در بخش موسيقي پاپ در تالار زيباي فخرالدين اسعدگرگاني شهرستان گرگان برگزار خواهد شد. اين برنامه‌ها هر ماه برگزار خواهند شد و در پايان سال، برنامه نهايي براي انتخاب بهترين خواننده و گروه سال برگزار ‌مي‌شود.
هزارصدا با حمايت معنوي اداره کل ارشاداسلا‌مي ‌استان گلستان و شخص مديرکل آن دکتر عادله کشميري برگزار ‌مي‌شود و همکار مجموعه هزارصدا در برگزاري اين برنامه، موسسه فرهنگي هنري هنرخانه با مديريت ملاحت ميروکيلي و مديريت اجرايي حسين رجاء است.
بنابراعلام برگزارکنندگان، اين برنامه مهمانان ويژه‌اي هم دارد که از آن جمله هنرمندان مطرح استان گلستان و تهيه‌کنندگان مطرح موسيقي خواهند بود و در روزهاي آتي اعلام خواهد شد.
هزارصداي گلستان پيش از اين قرار بود در اواخر خرداد برگزار شود كه به علت كمبود زمان براي بررسي آثار رسيده، زمان آن تغيير كرد و بنابر برنامه راس ساعت 17 روز پنج شنبه سيزده تيرماه 1398 در تالار فخرالدين اسعدگرگاني گرگان آغاز خواهد شد.
هزارصدا اولين برنامه استعداديابي موسيقي در کشور است که با هدف کشف و معرفي استعدادها و چهره‌هاي تازه موسيقي از سال 1392 توسط روزنامه نگار باسابقه موسيقي آرش نصيري راه‌اندازي شد و هم اکنون، در هفتمين سال برگزاري، بخش ويژه شهرستان‌هاي آن هم راه‌اندازي شد و به جز گلستان، به زودي برنامه ديگر شهرستان‌ها هم اعلام خواهد شد. همچنين از هفته اول تيرماه، دوشنبه اول و پنج شنبه سوم هرماه هم، هزارصداي سنتي، پاپ و کودکان هم در فرهنگسراي ارسباران از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب