Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر از ارسال مرحله سوم کمک های مردمی این شهر به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به استان خوزستان خبر داد.

«حسین محسنیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرحله سوم کمک های مردمی جمع آوری شده توسط هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر، فردا سه شنبه ۲۸ خرداد ماه به استان خوزستان و شهر اهواز ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسؤول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر افزود: در این مرحله، کمک های مردمی در قالب یک دستگاه خودرو سنگین حامل پتو، پوشاک، اقلام خوراکی و تجهیزات آشپزخانه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال با پنج نفر نیروی داوطلب هیئتی جهت توزیع اقلام اهدایی ارسال می شود.

 

محسنیان به فعالیت های این هیئت در کمک به سیل زدگان از ابتدای حادثه تلخ سیل در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر، فروردین ماه سال جاری و چند روز پس از وقوع سیل در غرب و جنوب کشور بنا بر اعلام نیاز ستاد بازسازی عتبات عالیات به منظور برپایی مواکب خدمت رسان به مردم سیل زده استان های لرستان ، کرمانشاه و شهرهای خرم آباد و پل دختر با حضور در مناطق سیل زده استان لرستان، اقدام به برپایی موکب در این مناطق کرد. 

 

مسؤول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر افزود: این موکب در مدت ۱۰ روز پذیرایی از سیل زدگان را با روزانه ۵ هزار وعده غذای سرد و گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در مناطق سیل زده بر عهده داشت.

 

محسنیان بیان داشت: اردیبهشت ماه امسال هم یک کاروان ۱۵ نفری داوطلب مردمی به همراه یک تریلر کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال به مدت دو هفته به جزیره مینو اعزام شدند.

 

مسؤول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر تصریح کرد: این هیئت همچنین در اقدامی تحسین برانگیز، جشن میلاد امام سجاد(ع) بزرگترین جشن این هیئت را کنسل و هزینه های برگزاری این جشن شادیانه و پذیرایی شام هیئت را به سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان اختصاص داد.

 

محسنیان با تقدیر از کمک های مردمی و خیرین سفیدشهری ابراز داشت: مردم و مجامع شهر برای مشارکت در این حرکت انسان دوستانه کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه موکب سجادیه تحویل دهند.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اردبیل مجلس دهه کرامت در فارس اوقات فراغت کانون های مساجد غنی سازی اوقات فراغت خطبه نماز جمعه سفیدشهر آران و بیدگل سفیدشهر جزیره مینو شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل سیل اهواز اصفهان کرمانشاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان