Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@16:12:54 GMT

استعدادهای قرآنی بیجار شناسایی و جذب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۲۵۸۲

استعدادهای قرآنی بیجار شناسایی و جذب می‌شوند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار امروز، 27 خردادماه در نشست بررسی فعالیت‌های دینی و قرآنی که با حضور فعالان این حوزه در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، از اجرای طرح شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: طرح شناسایی و ارزیابی توانمندی‌های نخبگان استعدادهای درخشان قرآنی در رده سنی نوجوانان پسر در بیجار اجرا و استعدادهای برتر این شهرستان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این طرح افراد نو نهال مستعد قرآنی به‌عنوان قاریان قرآنی توسط استاد عذیری از قاریان برجسته کشوری تربیت می‌شوند، افزود: خوشبختانه از اجرای این طرح استقبال خوبی به عمل آمده و انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه دپیدا کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر پنج مؤسسه قرآنی و ۲۵ خانه قرآنی در شهرستان بیجار فعال است که به انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی می‌پردازد.

وی با اشاره بر اینکه تعمق و تدبر در مفاهیم آیات و عمل به آموزه‌های قرآنی نیاز امروز جامعه اسلامی است، اعلام کرد: نخبگان، حافظان و عاملان آموزه‌های قرآنی نقش محوری در سعادت دنیوی و اخروی جامعه بشری دارند.

حجت‌الاسلام رهبر با تأکید بر حمایت از برنامه‌های قرآنی که به‌صورت مردمی اجرا می‌شود، یادآور شد: این اداره از تمامی برنامه‌های مردمی قرآنی حمایت لازم را انجام می‌دهد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی حجت الاسلام حسن رهبر بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان وبه نقل از روابط عمومی دادگستری، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضائی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌ آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضائی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق پیدا کرده است.

کد خبر 747606

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"