Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی در پاسخ به اظهارات معاون ورزشی باشگاه می‌گوید هیچ شرطی در قبال کاپیتان و برادر بزرگ ترش نداشته است.

به گزارش مشرق، ساعاتی بعد از صحبت‌های معاون ورزشی استقلال در قبال شرط و شروط عجیب بازیکنان ملی پوش از جمله دروازه بان این تیم، سیدحسین حسینی در مصاحبه‌ای به تمامی ابهامات و اتهامات زده شده واکنش نشان داد و گفت باشگاه با تمامی خواسته‌های او تا قبل از رسمی شدن قرارداد سیدمهدی رحمتی با پدیده موافقت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سیدحسین حسینی با اشاره به این که اختلاف او با باشگاه تنها بر سر سالی ۲۵۰ میلیون تومان بود نسبت به صحبت‌های علی خطیر موضع گرفت و مدعی شد تنها به خاطر آرامش استقلال و حفظ اخلاق حرفه ای مطالبی که در نشست‌های خصوصی با معاون استقلال در منزل یکی از پیشکسوتان تیم می‌داند را بر زبان نمی‌آورد چون دوست ندارد بازیکنی بی اخلاق شناخته شود.

بیشتر بخوانید:
  برای حسینی ۲۸ ساله که خود را جوان می‌داند


متن گفتگوی دروازه بان ملی پوش استقلال به این شرح است؛

دوست داشتم اولین نفر تمدید کنم

اصلاً دوست نداشتم سر قرارداد من حاشیه‌ای درست شود و قصدم این بود اولین نفر تمدید کنم. اما حالا که آقایان برخی صحبت‌های خصوصی را مطرح کردند بد نیست من هم برخی مسائل پشت پرده را شفاف به گوش همه هواداران برسانم. فکر می‌کنم در جریان قرار دادن هواداران آن هم به صورت درست نه خط و خطوطی بتواند بسیاری از ابهامات را برای همه برطرف کند.

کدام شرط؟ خود منزوی گفت یکی از شما دو گلر باید بروید

من شرطی نگذاشتم. حرف من این بود جایی باشم که گلر شماره یک باشم تا دیده شوم. در همان جلسه هم گفتم که حق آقای رحمتی است به عنوان پیشکسوت و برادر بزرگ‌تر من در این جا بماند. باشگاه گفت ما می‌خواهیم اگر می‌شود هر دو شما با هم باشید اما من گفتم به صلاح نیست و مهر تایید این حرف من هم آقای منزوی است که تایید کرد و گفت شما در کنار هم تمرکز نخواهید داشت. ایشان گفت باشگاه هم به این نتیجه رسید که یکی از ما باید بمانیم. چطور شد این مساله را بعد از رفتن آقا مهدی علنی کردند و قبلش اصلاً صحبتی از آن نبود پس هوادار خودش بهترین قاضی خواهد بود که چه کسی شرط گذاشته چه کسی نگذاشته است.

همیشه کمترین دریافتی را در استقلال داشتم

اما در بحث قرارداد مالی؛ هواداران در این سال‌ها خوب می‌دانند که حسین حسینی همیشه کمترین مبلغ و دریافتی را داشته است. در دو سال گذشته با آن شرایط خوب که داشتم در آخر هر فصل پیشنهادات مالی سنگین داشتم اما با همان ۹۰۰ تومان قراردادم در استقلال ماندم و از این پول هم تنها ۴۰۰ میلیون تومان دریافتی داشتم. حتی کمتر از بازیکنانی که خودشان آوردند همین طور خارجی‌ها و خریدهای داخلی که بیشتر فصل روی نیمکت بودند قرارداد پایین‌تری داشتم و قراردادم در حد تیم امید و زیر ۲۳ ساله‌ها بود. چرا آن زمان کسی نیامد بگوید قرارداد حسینی کم است باید زیادش کنیم؟!

باشگاه با قرارداد شش میلیاردی برای دو سال موافقت کرد

در جلسه‌ای که با باشگاه استقلال داشتیم پیشنهاد مالی باشگاه به من دو ساله ۵.۵ میلیارد بود. من به باشگاه گفتم چون سال‌های قبل دریافتی کمی داشتم لطف کنید قراردادم را برای دو سال ۶ میلیارد تومان ببندید که اختلاف الان من با باشگاه سالی ۲۵۰ میلیون تومان می‌شد. جالب این که باشگاه ۱۲ ظهر دیروز به من اوکی داد و گفت شش میلیارد تومان قابل قبول است بیا قرارداد امضا کن. قرار شد برویم باشگاه با آقای فتحی قرارداد را امضا کنیم. در این بین من هم مثل خیلی‌ها خواستار مطالبات سال گذشته ام شدم که قرار شد باشگاه خبر بدهد اما به یکباره همه چیز تغییر کرد.

حالا که شفاف سازی می‌کنند بقیه قراردادها را نیز شفاف بیان کنند

اصلاً کجای دنیا مذاکرات خصوصی را یک باشگاه علنی می‌کند. آقای خطیر در این مدتی که در باشگاه بود جز ایجاد مشکلات و تفرقه افکنی بین اعضای تیم مگر عایدی داشته است؟ حالا که بحث شفاف سازی شده چطور ریز قرارداد شش خارجی که در این فصل آمدند علنی نمی‌شود؟ مذاکرات ترکیه چرا علنی نشده است؟ چطور مبالغ قراردادهای خارجی‌ها نجومی نیست! ایسما اگر می‌ماند ۶۰۰ هزار دلار باید پول می‌گرفت که می‌شد برای یک فصل ۹ میلیارد تومان + مالیات که برعهده باشگاه بود و آپشن های دیگر که نزدیک به ۱۱ میلیارد هزینه می‌شد. چطور این مسائل را آقای خطیر شفاف سازی نکرد تا هواداران هم در جریان قرار بگیرد.


با آقا فرهاد برای امضای قرارداد توافق کردیم

بد نیست این سئوال را هم بپرسم. آیا تا حالا به هواداران گفته شده است بازیکن تیم ملی ایران پارسال ۴۲۵ میلیون تومان دریافتی بیشتر نداشت؟ بله من این پول را گرفتم. چرا این صحبت‌ها را نگفتند تا عرق و تعصب من به استقلال علنی شود؟ تنها حرف‌هایی می‌زنند که هوادار بی خبر از پشت پرده‌های باشگاه بیاید و روبروی من قرار بگیرد. نه این انصاف نیست و همان طور که آقا فرهاد مجیدی گفت ما خیلی نزدیک شده بودیم که قرارداد تمدید شود.

برخلاف آقا فرهاد و منزوی ایشان اصلاً احترام گذاشتن بلد نیست

من تشکر می‌کنم از آقای فرهاد مجیدی و کامران منزوی که به شدت در نشست‌ها با احترام با من برخورد کردند و در حال نهایی کردن توافق بودند اما این آقا آتش اختلاف را شعله ور کرد. از من هم نپرسید بلکه از کلیه تیم استعلام بگیرید که آتش اختلاف را در تیم چه کسی روشن می‌کند؟ پاسخ کاملاً مشخص است چون تنها کسی که نامش را می‌شنوید ایشان است چون نه نحوه مذاکره را بلد است نه نحوه احترام گذاشتن به بازیکن را می‌داند. من از آقای منزوی و فرهاد مجیدی واقعاً تشکر می‌کنم که نهایت احترام را گذاشتند. اما آقای خطیر فقط برای خارجی‌ها وقت و زمان همین طور احترام قائل است و برای داخلی‌ها نه. دست و دلبازی های آقای خطیر فقط برای خارجی‌های استقلال بود و بس.

نمی‌خواهم حرف‌های خصوصی اش در قبال مدیران ارشد را بگویم

ما مسائل خانوادگی را تا این لحظه هیچ جایی بیرون از باشگاه به زبان نیاوردیم. به نظرتان درست است الان من حرف‌های خصوصی ایشان در قبال سایر مدیران ارشد باشگاه را به زبان بیاورم؟ همین طور مربیان و بازیکنان دیگر! خوب نیست این وضعیت رقم بخورد. نه آقای خطیر عزیز؛ اینجا استقلال است با سابقه‌ای بزرگ و درخشان. مکتب بزرگ استقلال هیچ وقت اجازه نمی‌دهد کسی مقابل بزرگ‌تر از خودش قرار بگیرد. در مکتب استقلال قرار دادن بازیکن مقابل هوادار یا بازیکن مقابل بزرگ ترش جایی ندارد من در تمام این شش سالی که افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را پیدا کردم به خوبی این مکتب را آموختم و حرف‌هایی که از شما شنیدم را در دلم محفوظ نگه می‌دارم.

خطیر از توافق من و باشگاه زیاد خشنود نبود

ما کلاً دو جلسه رسمی با استقلال داشتیم. اول با آقای مجیدی بود و دومین جلسه هم با آقای منزوی که همه چیز درست و اصولی داشت پیش می‌رفت و توافقات کلی را انجام داده بودیم. اما گویا آقای خطیر اصلاً از این اتفاق و اخبار آن خشنود نبودند!

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری استقلال سید حسین حسینی علی خطیر فرهاد مجیدی قرارداد میلیاردی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز مانده به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم حملات و افشاگری‌های جدیدی درباره محمدباقر قالیباف در حال انجام است؛ خودش، همسرش، فرزندانش و البته مشاورانش و دستگاه‌های منتسب به او؛ همگی هدف این افشاگری‌ها یا حملات هستند و در همه موارد پای قالیباف هم وسط است.

محمدباقر قالیباف در بازه زمانی نیمه دوم سال گذشته تا روزهای منتهی به دور اول انتخابات مجلس دوازدهم، تحت حملاتی از همین دست بود؛ اما آنچه سوال‌ برانگیز شده این موضوع است که مواد اولیه و خام افشاگری‌ها چه اندازه کثرت دارند که دو دور انتخابات را پوشش داده‌اند! البته اینها غیر از موضوعات افشا شده در دوران ریاست بر مجلس و قبل‌تر در جریان دو دور انتخابات ریاست‌جمهوری است که درباره او منتشر شده بودند.

افشاگری‌ها درباره قالیباف و اطرافیانش به دو صورت انجام می‌شود؛ نخست توسط چهره‌های سیاسی و دوم توسط حساب‌های توییتری در فضای مجازی. هدف هم قاعدتا در کوتاه مدت، جلوگیری از ریاست قالیباف بر مجلس دوازدهم است که احتمالا طیف جبهه پایداری و تندروها بیشترین سهم را خواهند داشت.

بخش اول چگونه کار می‌کند؟

یک شکل از افشاگری ها، توسط برخی نمایندگان مجلس یا چهره‌های سیاسی است که صورت می‌گیرد؛ آنها در قالب توییت و مصاحبه مواردی را بیان می‌کنند. آنهایی که در این بخش از سناریو نقش‌آفرینی می‌کنند، بیشتر عملکرد مدیریتی و سیاسی قالیباف را زیر سوال می‌برند و از بابت چهره‌های نزدیک به او مانند مشاورانش سخن به میان می‌آورند.

به عبارت دیگر آنکه این دسته از افراد سعی می‌کنند به روایت خودشان، بر اساس قاعده بازی‌های سیاسی رفتار کنند و وارد مسائل خانوادگی نشوند. از سوی دیگر، بستری که این افراد بر آن اقدام به بیان سخنانشان یا به عبارت بهتر افشاگری‌هایشان می‌کنند، معمولا سایت‌ها و خبرگزاری‌هایی هستند که موضع‌گیری‌هایی علیه قالیباف دارند.

مثلا روز گذشته، بیژن نوباوه‌وطن نماینده مجلس یازدهم و از منتقدان قالیباف، با خبرگزاری دولت یعنی ایرنا گفت‌وگو کرده است. این گفت‌وگو واجد هر دو شرط بود؛ یک چهره سیاسی منتقد رئیس مجلس با خبرگزاری دولت که زاویه‌ای جدی با مجلس و بخصوص قالیباف دارد، سخن گفته است. او در این گفت‌وگو تاکید کرده «در بسیاری از مواقع می‌بینیم دست‌هایی بیش از مطالبات نمایندگان در کار است یعنی افرادی که نمی‌خواهم اسم ببرم مشخصا در بودجه دخالت می‌کنند». او در بخش دیگری مستقیما مشاوران قالیباف را هدف قرار داده و در انتقاد از آنها گفته «مشاوران رئیس مجلس هر بودجه ای را بررسی می‌کنند نمی‌دانم این موضوع قانونی است یانه؟ می‌آیند و می‌روند و اینقدر طول می‌دهند که نماینده به چیزی رأی می‌دهد که نمی‌خواهد. اینجا قدرت و اختیار نماینده است که سلب می‌شود و این خطر است.»

نوباوه‌وطن که به تفکرات جبهه پایداری مشهور است، این بار به مشاوران قالیباف اتهام زده است: «گاهی افرادی که به عنوان مشاور در مجلس دائما رفت وآمد می‌کنند و در میان نمایندگان می‌نشینند و اینها تصمیم سازی و فکرسازی و رای‌سازی می‌کنند. یک نفر را می‌خواهی رای بدهی اینها هستند که می‌گویند به چه کسی رای بدهند و به چه کسی رای ندهند. قول می‌دهند که فلان کار را برای شما می‌کنیم فلان وام را می‌دهیم در حوزه انتخابیه‌تان فلان کار را می‌کنیم.»

نوباوه بخش دیگری از سخنانش را در راستای خط خبری چند روز اخیر خبرگزاری دولت بیان کرده است؛ یعنی فشار و حمله به مرکز پژوهش‌های مجلس بابت انتشار گزارش‌هایی بر خلاف میل دولتی‌ها. او گفته «بعضی از کارمندان مرکز پژوهش‌ها هنگام بررسی بعضی از طرح‌ها و یا لوایح، اعمال نفوذهای فردی و سیاسی می‌کردند و جریان خاصی را آنجا مشاهده کردیم به خصوص در مورد ساماندهی طرح فضای مجازی که صددرصد از طریق رسانه‌ها مستقیم از طریق فضای مجازی و اینترنت پخش می‌شد ما شاهد بودیم قبل از اینکه حتی مصوباتش بخواهد به تصویب برسد و یا رای‌گیری صورت بگیرد در فضای مجازی از طریق مرکز پژوهش‌ها منتشر می‌شد.»

خبرگزاری ایرنا در هفته‌های اخیر به صورت مسلسل‌وار اقدام به انتشار مصاحبه‌هایی کرده که مشخصا مرکز پژوهش‌های مجلس را زیر ضرب برده است. مصاحبه‌های ایرنا با نمایندگانی بود که منتقد عملکرد قالیباف از یک سو و از سوی دیگر حامی دولت هستند. آنها عملکرد مرکز پژوهش‌ها را مورد انتقاد قرار داده‌اند که از این طریق، سقلمه‌ای هم به قالیباف می‌خورد.

بخش دوم چگونه عمل می‌کند؟

بخش دوم سناریویی که این روزها در ارتباط با قالیباف در حال اجراست، افشاگری درباره خانواده‌اش است. برخی اکانت‌های توییتری که بعضا هم بدون نام و نشان واقعی هستند، اقدام به انتشار مدارکی درباره فرزندان قالیباف می‌کنند؛ مدارکی درباره تحصیل اسحاق قالیباف در استرالیا و مراودات مالی دو پسر قالیباف(اسحاق و الیاس) و همچنین همسر رئیس مجلس.

از قرار معلوم مدارک منتشره در دسترس این طیف منتقد این روزهای قالیباف بوده است؛ البته منظور نه منتشرکنندگان، که آنهایی منظورند که این مدارک را در اختیار منتشرکنندگان قرار داده‌اند. به عبارت دیگر، آنها این مدارک را در کشوهایشان نگه داشته بودند تا در موعد مقرر و زمانی که لازم است قالیباف زیر ضرب افکار عمومی برود، منتشر کنند.

یعنی آنها مشغول استفاده ابزاری از قالیباف بوده‌اند و حالا که پاجوش‌هایشان در حال رشد است، دیگر انگار نیازی به حضور قالیباف لااقل در صندلی ریاست ندارند. از همین رو افشاگری‌، پشت افشاگری درباره قالیباف در حال انجام است.

هرچند برخی معتقدند که مسائل خانوادگی نباید وارد دعواهای سیاسی شود، اما این نکته قابل چشم‌پوشی نیست که افرادی نظیر قالیباف و دیگر چهره‌های تصمیم‌گیر، که شب و روز بر شعارهایشان پافشاری می‌کنند، آیا توانسته‌اند این شعارها را در خانواده خود نیز جاری و ساری کنند یا خیر؟ آیا توانسته‌اند فرزندان خود را متقاعد کنند تا بر اساس سبک زندگی‌ای که خودشان مبلغ آن هستند، زندگی کنند؟ قاعدتا با افشای سفرها و مخارج و سبک زندگی فرزندان قالیباف، او زیر ضرب شدیدی قرار گرفته است اما همچنان همان شعارها را فریاد می‌زند.

اهداف چند لایه از افشاگری‌ها

قاعدتا با بررسی و کنار هم قرار دادن ردپاهای موجود در این اقدامات علیه قالیباف، آن طیف سیاسی که مشغول زدن رئیس مجلس است، مشخص می‌شود. آنها اهدافی چند لایه داشته و دارند که تا الان به توفیقی نسبی دست پیدا کرده‌اند.

نخست عدم راهیابی قالیباف به مجلس بود که البته هدفی بلند پروازانه بود و آنها تمرکزشان را بیشتر بر روی راهیابی یک قالیباف ضعیف شده به مجلس گذاشته بودند. آنها به این هدف نخستشان دست پیدا کردند و قالیباف که نفر اول رای‌گیری ۱۳۹۸ بود، پایین‌تر از محمود نبویان، حمید رسایی و امیرحسین ثابتی قرار گرفت؛ ‌البته که همه اینها به لطف پایین‌ترین مشارکت در انتخابات مجلس در تاریخ جمهوری اسلامی است.

دومین هدف، پایین کشیدن قالیباف از صندلی ریاست است که آنها در این برهه زمانی تا زمان انتخابات هیات رئیسه مجلس جدید بر آن تمرکز دارند؛ اگر موفق شوند که قالیباف را از کرسی ریاست به زیر بکشند، عملا توانسته‌اند که او را از حیض انتفاع در سیاست ساقط کنند. چرا که در این صورت، هدف سوم‌شان که خنثی‌شدن توان سیاسی قالیباف برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ و رقابت با ابراهیم رئیسی است، عملا به صورت اتوماتیک کسب می‌شود.

بنا بر این اگر طیف مخالف قالیباف این روزها هزینه زیادی برای زدن او می‌کند، برای «شفافیت» و این دست مسائل نیست؛ بلکه به دنبال اهدافی کوتاه مدت و بلند مدت هستند؛ کوتاه مدت؛ ‌نشستن قالیباف بر صندلی نمایندگی در صحن و نه هیات رئیسه و بلند مدت، قالیباف‌زدایی از سیاست و عدم توانایی سیاسی‌اش برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903949

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • نقش مهم سیدحسین حسینی در پیروزی دراماتیک استقلال
  • افشاگری‌ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • افشاگری ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟
  • اهداف کوتاه مدت و بلندمدت افشاگری ها علیه قالیباف /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟
  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم