Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@17:56:35 GMT

معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۲۷۳

معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا

پول‌نیوز - همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، روزپنج شنبه 13 تیرماه 98 در تهرانبرگزار می‌شود.

در این همایش که توسطشرکت ویزاپیک(www.visapick.com) برگزار می‌شود، میزبان کارآفرینانی خواهد بود که مایل به آشنایی با جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور استرالیا و همچنین کسب اقامت آن کشور از طریق سرمایه‌گذاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس کرمعلی، مسئول برگزاری این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «شناخت بازار هدف برای هر سرمایه‌گذار و همچنین شناخت ریسک‌ها و مزایایی که هر سرمایه‌گذاری با خود دارد، گام اول در سرمایه‌گذاری است. به همین دلیل در این همایش تمام اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان و سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت اقامت وویزای سرمایه گذاری استرالیا، توسط تیمی متخصص و با تجربه ارائه خواهد شد.

در این همایش روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا با تفکیک هر ایالت توسط وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا توضیح داده خواهد شد. همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در کشور استرالیا توسط مشاور رسمی سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

کرمعلی در این زمینه افزود: «با فراهم کردن امکان سوال و جواب مستقیم باوکیل مهاجرت استرالیا و همچنین مشاور سرمایه گذاری، یک پکیج جامع جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به عزیزان ارائه خواهد شد.»

همایش فوق که برای چهارمین بار برگزار‌می‌شود، تلاش دارد تا فقدان اطلاعات جامع و مشاوران حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری استرالیا را جبران کرده و کارگشای کارآفرینان باشد.

مهندس کرمعلی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «وجه تمایز این سمینار، تخصصی و غیر تبلیغاتی بودن آن و ارائه آن توسط وکیل رسمی و متخصص سرمایه‌‌گذاری در استرالیا است که برای مدت محدودی در ایران است و همچنین کارشناس و مشاور مالی سرمایه گذاری در استرالیا که مقیم استرالیا است. لذا کارآفرینان گرامی با تیمی از متخصصاناین صنعت با دانشی بروز روبه رو بوده و با خاطری آسوده دانش خود را بروزرسانی و رهنمون‌هایلازم را کسب خواهند کرد تا با دیدی باز و روشن تصمیم‌گیری کنند.»

مسئول برگزاری این همایش در انتها افزود: «درآمد حاصل از همایش فوق به صورت کامل به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.»

موضوعات محوری همایش

موضوعاتی که توسط وکیل رسمی مهاجرت بررسی و ارائه می‌شود به شرح زیر است:

· بررسی و معرفی ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا

· بررسی چگونگی تبدیل ویزاهای موقت به دائم

· بررسی آخرین قوانین حاکم بر ویزاها و هزینه‌های مربوطه (از ویزا تا زندگی در استرالیا)

· توضیح دقیق چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در استرالیا

موضوعاتی که توسط مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا بررسی و ارائه می‌شود شامل:

· بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا

· بررسی بهترین فرصت‌های کاری و سرمایه گذاری در استرالیا

سخنرانان اصلی همایش

· مهندس مصطفی هماپور، وکیل رسمی و متخصص ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا

· آقای صابری، مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت‌نام می‌توانند به سایتwww.visapick.com مراجعه کنند و یا با شماره88700005 در ارتباط باشند. همچنین امکان ثبت نام از طریق کانال تخصصی ویزای سرمایه‌گذاری مهندس هماپور به آدرسBusinessVisaMostafaHomapour@ نیز امکان پذیر است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استرالیا سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو