Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:22:58 GMT

افتتاح مرکز چهارم فينووا در شهر سنندج

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۵۵۲

افتتاح مرکز چهارم فينووا در شهر سنندج

خبرگزاري آريا - مرکز نوآوري فينووا، چهارمين شعبه خود را پس از استقرار در دانشگاه‌هاي: صنعتي اميرکبير و علامه طباطبائي و شهر مشهد، در پارک علم و فناوري کردستان و با همکاري شرکت کاردوک، افتتاح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، اين افتتاحيه، با حضور محمدجواد آذري جهرمي، وزير ارتباطات و فنّاوري اطّلاعات و تعدادي از معاونان ايشان، استاندار کردستان، نمايندگان مجلس، مديران استاني و سيدحامد قنادپور، مديرعامل شرکت تجارت الکترونيکي ارتباط فردا وابسته به بانک آينده، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين رويداد، آذري جهرمي، ضمن گفت‌وگو با تيم‌هاي حاضر در مرکز نوآوري فينووا، گسترش ارائه خدمات و تجربيات به استارت‌آپ‌ها، از طريق راه‌اندازي فضاهاي کار اشتراکي و داشتن چنين رويکردي از سوي شرکت تجارت الکترونيکي ارتباط فردا را، تحسين کرد.
همچنين، مديرعامل شرکت تجارت الکترونيکي ارتباط فردا، افتتاح اين مرکز را، در راستاي مسئوليت اجتماعي بانک آينده خواند و گفت: توانائي و ظرفيت خوبي در بين جوانان ايراني وجود دارد که بايد با تأسيس اين مراکز، به رشد آنها، کمک کرد.
شايان ذکر است؛ فينووا، بهعنوان يک مرکز کار اشتراکي، با همت بانک آينده، دانشگاهها و مراکز علمي مذکور، به تيم‌ها و استارت‌آپ‌هاي استان کردستان در حوزه‌هاي مختلف، خدمات ارائه خواهد داد.
يادآور ميشود؛ پيش از اين و در دهم دي‌ماه سال گذشته بود که سورنا ستاري، معاون علمي و فناوري رئيس جمهور، در جريان سفري يکروزه، فضاي کار اشتراکي فينووا را در مرکز نوآوري مشهد، افتتاح کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند