Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:43:51 GMT

آلبوم موسیقی «زمان بی‌کرانه» در شهرکرد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۳۶۸۱

آلبوم موسیقی «زمان بی‌کرانه» در شهرکرد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: زمان بی‌کرانه، آلبومی است سنتی با آهنگسازی و تنظیمِ هادی ابراهیمی و صدای رحیم عدنانی تولید شده است.

امیر بنی طالبی بیان کرد: این آلبوم در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «مقدمه کاروان عمر»، «تصنیف چه فکر می‌کنی»، «ساز و آواز سنتور نوا»، «چهار مضراب نوا-شهر نوا»، «ساز و آواز کمانچه و نیشابورک»، «تصنیفِ همنشین جان»، «ساز و آواز نهفت سنتور»، «تصنیف شعله رقصان»، «ساز و آواز نی رهاوی» و «تصنیف وقت سماع»، بر اشعاری از حافظ و هوشنگ ابتهاج که با حمایت واحد موسیقی حوزه هنری منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این اثر هنرمندان، حمیدرضا حسن پور (تار)، مسعود ابراهیمی (نی)، کاوه معتمدیان (کمانچه، کمانچه آلتو)، جعفر قاضی عسکر (تنبک، کوزه)، نبیل یوسف شریداوی (دف بندیر)، نوا سلیمانی (عود)، محمد جمالی (ویولون آلتو) و هادی ابراهیمی (آهنگساز، سنتور) به هنرنمایی پرداخته و آواز عدنانی را همراهی کرده‌اند‎.

کد خبر 4643286

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با صندوق پوشش ریسک گفت: تمام کار‌های آن انجام شده و منتظر مجوز نهایی سازمان بورس هستیم تا به امید خدا مراسم رونمایی از صندوق پوشش ریسک را داشته باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان برای رونمایی از این صندوق زمان دقیقی را اعلام کرد؟ گفت: تعیین کننده این موضوع سازمان بورس است.

گودرزی در رابطه با اهمیت صندوق پوشش ریسک هم اظهار کرد: مهم‌ترین فاکتور صندوق پوشش را باید این گونه مطرح کرد که کسانی که علاقمند هستند در بازار‌های نوین معامله کنند ولی دانش کافی ندارند و همچنین حاضر هستند سطح ریسک بالایی را تحمل کنند، می‌توانند با سرمایه گذاری در این نوع صندوق‌ها در بازار‌های مشتقه بدون این که بخواهند دانش خیلی تخصصی داشته باشند فعال شوند.

او افزود: صندوق‌های پوشش ریسک کمک می‌کنند به شکل غیر مستقیم مردم از بازار‌های مشتقه استفاده کنند و از دانش و تجربه متخصصان بازار سرمایه برای کسب بازده متناسب با ریسک خود بهره ببرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد