Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد در تاریخ 17 جولای (چهارشنبه 26 تیر) در شهر کوالالامپور مالزی قرعه‌کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر که همزمان مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا 2023 هم به شمار می‌رود، برگزار خواهد شد.

پیش از این گفته می‌شد قرعه‌کشی این رقابت‌ها در قطر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

40 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 8 گروه 5 تیمی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در نهایت 8 تیم برتر هر گروه به همراه 4 تیم برتر این گروه‌ها راهی دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ایران بنابر آخرین رده‌بندی فیفا در سید یک این قرعه‌کشی قرار خواهد گرفت. شاگردان مارک ویلموتس با قرار گرفتن در رده بیستم جهانی در حال حاضر بهترین تیم آسیایی رده‌بندی فیفا هستند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

به گزارش مشرق، در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی