Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:08:47 GMT

رونمایی از موبایل هواوی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۰۱۳

رونمایی از موبایل هواوی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازگیزموچاینا، شرکت هواوی روز جمعه از موبایل سری nova۵ رونمایی می‌کند. درهمین راستا اطلاعات جدیدی را از این دستگاه‌ها در حساب کاربری خود در Weiboمنتشر می‌کند.

آخرین اطلاعات به روز شده در حساب کاربری این شرکت نشان می‌دهد یکی از موبایل‌های این سری با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر موجود نمایشگر دستگاه به جای یک سوراخ دارای یک بریدگی است.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در موبایل nova۵ Pro مجهز به ویژگی عکاسی در شب خواهد بود. این بدان معناست که دوربین جلوی دستگاه درشب نیز تصاویر واضحی ثبت می‌کند.

در حال حاضر می‌توان برای موبایل nova۵ Pro در چین پیش سفارش ثبت کرد. این دستگاه در دو نسخه برای داخل چین و بازار بین المللی عرضه می‌شود. نسخه داخلی این موبایل دارای ۸ گیگابایت RAM، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. همچنین یک نسخه دیگر از آن با ۸ گیگابایت RAMو ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای مشتریان چینی عرضه می‌شود.

این دستگاه در رنگ‌های سبز، سیاه، بنفش و نارنجی به بازار می‌آید.

کارشناسان تخمین می‌زنند موبایل nova۵ Pro احتمالاً مجهز به نمایشگر ۶.۳۹ اینچی فول اچ دی AMOLEDباشد. در این دستگاه از تراشه کایرین ۹۸۰ نیز استفاده می‌شود. در کنار این موارد یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری در آن نصب خواهدشد.

در پشت دستگاه نیز ۴ دوربین نصب می‌شود که شامل یک حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر ToF دو مگاپیکسلی است.

مدل nova۵i مجهز به نمایشگر فول اچ دی ۶.۴ اینچی است که سوراخی روی آن به چشم می‌خورد. باتری این دستگاه ۴ هزار میلی آمپری است و پردازشگری ۸ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی دارد.

پشت دستگاه مجهز به ۴ دوربین ۲۴، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی دستگاه نیز ۲۴ مگاپیکسل اعلام شده است. بنابراین به نظر می‌رسد تمام دستگاه‌های سری nova۵ دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ندارند.

کد خبر 4643066

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی موبایل دوربین عکس سلفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان

به گزارش تابناک، عبدالرسول پورعباس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

وی در ادامه تصریح کرد: تعدادی کلاهبردار به صورت ناجوانمردانه سعی می‌کنند از مردم پول بگیرند. از داوطلبان خواهش می‌کنم که به این افراد پول ندهند. پرونده‌هایی داشتیم که این باند‌های کلاهبردار از داوطلب و خانواده اش اعتراف گرفته‌اند و با این اعترافات آن‌ها را تهدید کرده‌اند. ۱۹ هزار نفر را رصد کردیم که کانال‌های مدعی تقلب را ترک کردند.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به تمام داوطلبان توصیه می‌شود این کانال‌ها را تا زمان برگزاری کنکور ترک کنند؛ زیرا اگر با آشکارساز‌ها متوجه شویم که تجهیزات گرفته‌اند حتی اگر از تجهیزات استفاده نکنند هم متخلف محسوب شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه تجهیزات هندزفری و موبایل واره در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است، افزود: روز گذشته دو کانال بزرگ با ۵۰ هزار فالور را دستگیر کردند. دلیل اینکه خریداری تجهیزات تخلف محسوب می‌شود، این است که تعداد زیادی از داوطلبان رفتند تجهیزات هندزفری و موبایل واره خریده‌اند. این دستگاه‌ها در قالب تبانی خریداری شده و جاسازی شده است. فرد در ابتدایی که وارد حوزه می‌شود، به محض روشن شدن آن توسط دستگاه‌های ما سیگنال‌ها دریافت می‌شود و صورت جلسه می‌شود.

پورعباس تاکید کرد: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزار‌های جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزار‌ها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. این موبایل واره‌ها ابزار جاسوسی هستند و اگر خریداری شود؛ یعنی شبکه‌ای پشت این موضوع است. موبایل ساده‌ای نیست که بتوان آن را یک تخلف محسوب کرد. بسیاری از این افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و این ابزار‌ها را در بدن کار گذاشته‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند، اظهار کرد: با توجه به تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده است امکان ندارد که تا قبل از بازشدن در مخزن هیچ انسانی با سوالات تماس داشته باشد. تا ساعت ۸ صبح که سوالات در قرنطینه است هیچ امکانی برای دسترسی به سوال وجود ندارد. اما ما می‌دانیم که عده‌ای اجیر می‌شوند که به محض توزیع سوال در جلسه آزمون، با این ابزار‌های جاسوسی از سوال عکس بگیرند و به بیرون ارسال کنند و در بیرون عده‌ای این سوالات را حل کنند.

به گفته وی، پارسال سه نفر سه صفحه را عکس گرفتند و در عرض چند دقیقه دستگیر شدند. ممکن است عکسی بیرون بیاید؛ اما مطلقاً پاسخی به حوزه نمی‌رود. همه دستگاه‌های مخابراتی را پارسال کشف کردیم و امسال هم با دستگاه‌های آشکارساز تمام حوزه‌ها را پوشش می‌دهیم.

پورعباس یادآور شد: نظام آموزش عالی بر اساس عدالت آموزشی و کارآیی سنجش ورودی دانشگاه‌ها تعریف می‌شود. یک مصوبه‌ای علاوه بر مصوبه سال گذشته در شورای امنیت کشور تصویب شد تا آزمون سراسری به سلامت برگزار شود. داوطلبی که در جلسه آزمون گرفتار شود متخلف محسوب می‌شود. مجرمان با متخلفان متفاوت هستند و پلیس فتا وقتی افراد شبکه‌های متقلب را دستگیر می‌کند آن‌ها با یک تا ۵ سال زندان مواجه خواهند بود.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • موبایل‌واره چیست و چگونه از آن برای تقلب در کنکور استفاده می‌کنند؟
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد