Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طیبی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی از این تیم جدا شد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد طیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جدایی‌اش از تراکتورسازی اظهار داشت: واقعیت این است که من به دلیل مشکلات خانوادگی از این تیم جدا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من باید به اهواز برمی‌گشتم تا به برخی کارها و مشکلات رسیدگی کنم و الان هم دوست دارم در یک تیم خوزستانی بازی کنم. من چند پیشنهاد داخلی دارم. از کویت و عراق هم پیشنهاد دارم، ولی هنوز چیزی برای فصل آینده مشخص نیست.

طیبی که چند روز پیش قراردادش را با باشگاه تراکتورسازی فسخ کرد، در این ارتباط عنوان کرد: طبق بندی از قراردادم، اگر باشگاه تا پایان فصل 90 درصد از مبلغ قراردادم را پرداخت نمی‌کرد، اجازه فسخ داشتم و این در حالی است که در فصل گذشته 65 درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم. البته از باشگاه تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم تشکر می‌کنم و امیدوارم تراکتوری‌ها موفق باشند.

وی در پایان تصریح کرد: عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارم و در انتخاب تیم جدیدم، مسائل مالی را در نظر می‌گیرم. امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم.

علی طاهران از تراکتورسازی جدا شدزمان ورود دنیزلی و آغاز تمرینات تراکتورسازی مشخص شد

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن