Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «شکار روباه» با هدف بازخوانی ماجرای جنجالی دستگیری کماندو‌های ویژه انگلیسی و آمریکایی امشب ۲۷ خرداد از شبکه یک پخش می‌شود. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «شکار روباه» با هدف بازخوانی ماجرای جنجالی دستگیری کماندو‌های ویژه انگلیسی و آمریکایی، به جرم تجاوز به حریم آب‌های ایران در خلیج فارس، امشب ۲۷ خرداد از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مستند با موضوع ماجرای ۳ دوره تجاوز نظامیان آمریکایی و انگلیسی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و دستگیری این نظامیان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده است. گفتگو با برخی از مسئولان سپاه پاسداران از جمله سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره عملیات دستگیری و تجهیزاتی که طرف‌های انگلیسی و آمریکایی در این تجاوز به همراه داشتند از جمله بخش‌های مستند شکار روباه است. در این مستند همچنین تصاویر منتشر نشده‌ای از لحظات دستگیری نظامیان متجاوز انگلیسی وآمریکایی به حریم آب‌های ایران و بازتاب این دستیگری در رسانه غربی پخش می‌شود. بررسی چرایی ورود غیر قانونی نظامیان انگلیسی و آمریکایی به آب‌های ایران که در سال‌های ۸۲، ۸۳، ۸۶ صورت گرفت و بخش‌هایی از مذاکرات مقامات ایرانی و انگلیسی درباره دستگیری متجاوزین از دیگر بخش‌های مستند شکار روباه است.

در پایان مستند شکار روباه نیز تحلیلی درباره فیلم‌های تبلیغاتی رسانه‌های دنیا درباره توان نظامی نیرو‌های انگلیسی و آمریکایی و علت این تبلیغات توسط کارشناسان دفاعی پخش می‌شود.

مستند شکار روباه که به همت برنامه تلویزیونی ثریا تهیه شده است امشب پس از سریال شبانگاهی به نمایش در می‌آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روباه نظامیان آمریکایی کماندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم) صحنه دردناک برای یک عقاب / واکنش عقاب ماده را ببینید شکار موش کور توسط گرگ (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)
  • (ویدئو) پلنگی که کروکودیل شکار شده‌ را کشان کشان می‌برد
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • این قورباغه‌های زیبا، سمی‌ترین موجود جهان هستند (فیلم)
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • شکار نازی‌ها
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش