Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:48:10 GMT

انگلیس ایران را تهدید کرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۱۵۰

سخنگوی دولت انگلیس در ادامه لفاظی‌های این کشور علیه ایران گفت که در صورت اقدام ایران در توقف اجرای تعهدات برجامی، لندن همه گزینه‌ها را در نظر می‌گیرد. ناطقان: انگلیس اعلام کرد، در صورتی که ایران تعهداتش به توافق هسته‌ای (برجام) را  نقض کند، لندن تمامی گزینه‌ها را مدنظر خواهد داشت.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از سخنگویان «ترزا می» نخست‌وزیر مستعفی انگلیس امروز (دوشنبه) به خبرنگاران گفت: «ما درباره قصد ایران مبنی بر کاهش پایبندی به برجام به وضوح ابراز نگرانی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که ایران اجرای تعهداتش را متوقف کند، ما همه گزینه‌هایی که در اختیار داریم را در نظر خواهیم گرفت.»

سخنگوی دولت آلمان هم امروز از جمهوری اسلامی ایران خواست تا به تمام تعهداتش ذیل توافق هسته‌ای عمل کند.

«بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی امروز در نشستی خبری در محل تاسیسات آب سنگین اراک (خنداب) گفته بود که با شتاب گرفتن روند تولید اورانیوم غنی‌شده ۳.۶۷ درصد، ذخایر اورانیوم غنی‌شده کشور نهایتا تا ششم تیر از سقف ۳۰۰ کیلو عبور خواهد کرد. (جزئیات بیشتر)

این اقدامات پس از آن انجام شد که شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ با صدور بیانیه‌ای از توقف برخی اقدامات تهران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خبر داده و و به کشورهای باقیمانده در توافق هسته‌ای ۶۰ روز فرصت داد تا تعهدات خود به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی را اجرا کنند. منبع: فارس برچسب ها: انگلیس ، ایران ، تهدید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انگلیس ایران تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد

به گزارش قدس آنلاین، براساس پیگیری های انجام شده 90 درصد از سریال «ناریا» پس از یک سال تصویربرداری شده و تا ماه دیگر نیز به‌پایان می‌رسد.

«ناریا» که اشاره‌ای به زندگی یکی از شهدای هسته ایران دارد، روایت دختر نخبه و کردی به نام هوژان است که قصد دارد اختراعی بزرگ انجام دهد که فقط در انحصار چند کشور پیشرفته است. با وجود استقبال کشورهای بیگانه از این اختراع هوژان دختری وطن‌دوست است و درخشش نام ایران برای او از همه‌چیز مهم‌تر است. هوژان رمز و راز پروژه‌اش را در اختیار هیچ یک از دوستان و حتی خانواده‌اش قرار نمی‌دهد اما...

این سریال 50 قسمتی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد مصری پور است و در آن بازیگرانی همچون زهرا نادری‌ فر در نقش هوژان، سامان صفاری در نقش سامان، محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، شاهد احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان، آزیتا ترکاشوند،حسن اسدی، کمند امیر سلیمانی، سپند امیرسلیمانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ناریا» به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی صداوسیما ساخته شده و جزو سریال‌های پر لوکیشن به حساب می‌آید؛ یکی از بازیگران این سریال درباره این موضوع پیشتر به خبرنگار فارس گفته بود: «ناریا» لوکیشن‌های متعددی دارد و حتی در طول یک روز ممکن است بیش از 5 بار لوکیشن این سریال تغییر کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند