Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:25:07 GMT

قدردانی از تماشاگران ارومیه از روحانی تا شهریاری

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۴۷۳

قدردانی از تماشاگران ارومیه از روحانی تا شهریاری

طی سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی یکشنبه شب در توئیتر خود نوشت: درخشش و پیروزی‌های مقتدرانه سروقامتان ایران در مسابقات جهانی لیگ ملت‌های والیبال موجی از غرور و شادی در دل همه ایرانیان آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی، پیروزی‌های تیم ملی والیبال کشورمان را در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ تبریک گفت و نوشت: پیروزی‌های درخشان تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال موجب شادمانی و مسرت ملت ایران گردید. افتخار مهم این مسابقات میزبانی شایسته و پسندیده شهر ارومیه بود که با همت مسئولان استان و حمایت پرشور مردم شریف این دیار حاصل شد که بیانگر فرهنگ مهمان نوازی و مهربانی مردم ایران و آذربایجان قهرمان می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با صدور پیامی، پیروزی‌های غرورآفرین و قاطعانه تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها به میزبانی ارومیه را تبریک گفت.

در پیامی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی صادر شده، آمده است: توجهات الهی و نصرت پروردگار متعال در کنار دعای مردم عزیز ایران و نمایش قدرتمندانه و غرورآفرین بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در میان حمایت بی نظیر هواداران پرشور و فهیم آذربایجان غربی و شهر ارومیه بار دیگر شهد خوشحالی و شیرینی پیروزی را در کام مردم ایران اسلامی گواراتر کرد.

وی در ادامه این پیام با تبریک این پیروزی‌ها به ملت شریف ایران و آرزوی تداوم پیروزی‌های تیم ملی والیبال، آورده است: از مردم فهیم استان که در جریان برگزاری لیگ ملت‌های والیبال، فرهنگ غنی، زیبایی‌های قومی و شایستگی‌های میزبانی را از خود به نمایش گذاشتند، سپاس و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تدبیر مسئولان فضای بزرگ‌تر و مناسب‌تری برای برگزاری چنین رقابت‌هایی در شهر زیبای ارومیه ایجاد شود.

در این پیام تاکید شده است: این پیروزی‌های ارزشمند نشانگر شایستگی و توانمندی بالای اعضای تیم، کادر فنی و مسؤولان است که جا دارد با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات پیش آمده در برگزاری این رقابت‌ها از تمامی مسؤولان، عوامل انتظامی و امنیتی و همه کسانی که برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها در ارومیه شبانه روز تلاش کردند، قدردانی شایسته ای صورت گیرد.

ایگور کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: از تماشاگران ارومیه خیلی تشکر می‌کنم که خیلی خوب تیم را حمایت کردند. گاهی خوب نبودیم، اما ما را حمایت کردند و امیدوارم این حمایت در آینده هم ادامه داشته باشد.

سعید معروف کاپیتان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال نیز با تقدیر از حضور هزاران هوادار مشتاق ارومیه در سالن غدیر ارومیه گفت: تشکر می‌کنم از تماشاگران که کمک کردند بازی‌های خوبی در شهر ارومیه انجام دهیم، همه از بازی‌ها لذت بردند و به آنها تبریک می گویم.

استاندار آذربایجان غربی نیز در پیامی ضمن تبریک پیروزی‌های غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران از همراهی پرشور هواداران در میزبانی از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها و تشویق تاریخی تیم ملی والیبال ایران قدردانی کرد.

«محمدمهدی شهریاری» در متن این پیام آورده است: پیروزی‌های ارزشمند تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بار دیگر موجی از غرور و شادی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.

وی ادامه داده است: این افتخار آفرینی‌ها جلوه‌ای از تلاش و امیدی است که همواره ملت سرافراز ایران برای فتح قله‌های افتخار و فرداهای بهتر به نمایش گذاشته است. لذت این افتخار آفرینی‌ها در حالی ۲ صد چندان می‌شود که ارومیه پایتخت والیبال آسیا به همراهی هواداران و مردم نجیب و با فرهنگ اش میزبانی آن را عهده دار بوده است.

شهریاری افزوده است: شور و شوق وصف ناپذیری که شما مردم و عاشقان والیبال در شهری که همواره تنظیم کننده تنفس والیبال ایران بوده، خلق نمودید جهان را به حیرت واداشته است.

سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه یکی از بزرگترین سالن‌های توپ و تور کشور به شمار می‌رود و رقابت‌ها هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با حضور تیم‌های ملی ایران، کانادا، لهستان و روسیه در این سالن برگزار شد.

موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در دی ماه سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.
۷۱۵۶/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی لاریجانی لیگ ملت های والیبال ارومیه سالن غدیر ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد

علی اصغر مجرد نمی تواند در رقابت های لیگ ملت های والیبال شرکت کند.

طرفداری | علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها 2024 از نیمه فروردین آغاز شده است.

علی‌اصغر مجرد یکی از بازیکنان حاضر در لیست اولیه مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شمار می‌آمد. مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در زمان مقرر و پس از پایان کارش در لیگ رومانی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد.

مجرد که در اواخر لیگ رومانی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از بازگشت به تهران، بلافاصله با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال ازسوی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی مورد معاینه قرار گرفت و در جلسه‌ای با پائز و دکتر مرادی، پس ارائه گزارش پزشکی مقرر شد این بازیکن با توجه به اولویت سلامت جسمانی‌اش، تیم ملی را در لیگ ملت‌ها همراهی نکند و در طول مدت زمان برگزاری این رقابت‌ها زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون و تیم‌های ملی به درمان مصدومیت و تمرینات خود بپردازد تا بتواند تیم ملی را در تورنمنت‌های آینده همراهی کند.

ششمین دوره لیگ ملت‌ها از روز سه‌شنبه یکم خردادماه 1403 در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی بر اساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال 2024 را کسب خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران