Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفته‌های گذشته و پس از ماه مبارک رمضان، بازار کنسرت‌ها داغ شده است و خوانندگان موسیقی پاپ اجراهای‌شان را در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌برند.

فرزاد فرزین یکی از این خوانندگان بود که ۲۳ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صحنه رفت. کنسرت‌های فرزین مانند همیشه فضاهای ریتمیک و شاد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار اما فرزین ترجیح داد پرفورمنس خیلی خاصی برای کنسرتش نداشته باشد؛ یعنی خبری از سفینه و تری‌دی‌مکس‌های طراحی شده‌اش نبود.

در این میان نکته‌ قابل توجه کیفیت پایین صدای سالن میلاد بود. فرزین پیش‌تر هم کنسرت‌هایی در سالن میلاد برگزار کرده است که کیفیت خوبی از صدای ارکستر و خواننده در سالن شنیده شده است. اما این بار اوضاع از نظر صدا اصلا مناسب نبود.

اگر مخاطب این کنسرت بوده‌اید و در بخش‌های انتهایی سالن میلاد بلیت خریده‌اید، به خوبی می‌دانید که در بخش‌های انتهایی سالن تقریبا صدایی به صورت مستقیم به گوش نمی‌رسید. در واقع شما در انتهای سالن فقط بازخوردِ صداهای دیگر نقاط سالن را می‌شنیدید.

این درست همان نکته‌ای است که در کنسرت احسان خواجه امیری هم کاملا احساس می‌شد. خواجه‌امیری یکشنبه ۲۶ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه پرداخت و با اینکه این خواننده هم از توانمندترین هنرمندان عرصه آواز پاپ است، اما کیفیت صدای سالن میلاد اوضاع را خراب کرده بود.

کنسرت خواجه امیری هم برای بسیاری از حاضران در سالن میلاد، دلچسب نبود و صدایی که شنیدند چندان کیفیت مناسبی نداشت. با توجه به آنچه در بالا یادآور شد، باید دید علت این ضعف صدایی در سالن میلاد نمایشگاه چیست. به هر روی مخاطبان همیشگی کنسرت‌های موسیقی می‌دانند که در سال‌های گذشته سالن میلاد کیفیت مناسبی را برای تماشاگران ارائه می‌کرد.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1270926

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ کنسرت خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که هواداران تیم میزبان در تدارک استقبال پرتعداد از تیمشان هستند و احتمالا بیشتر ظرفیت ورزشگاه فولاد آره نا را پر خواهند کرد.

در همین حال باشگاه فولاد برای برگزاری یک کنسرت موسیقی برنامه‌‌ریزی کرده و حامد نیسی، خواننده عرب زبان، برای هواداران این تیم اجرا خواهد داشت.

این کنسرت دو ساعت پیش از شروع بازی برگزار خواهد شد و هواداران فولاد می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ از این برنامه مفرح استفاده کنند.

این خواننده عرب زبان پیش از این نیز یک‌بار در استادیوم فولاد آره‌نا اجرا داشت.

باشگاه فولاد همچنین نزدیک به ۴۰ اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران این تیم در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول