Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشفته، مبهم، بی برنامه؛ شاید این روزها بسیاری از طرفداران منچستریونایتد وضعیت تیم‌شان در بازار نقل و انتقالات را با این صفت‌ها توصیف کنند. اما در پشت پرده، اسطوره نروژی باشگاه، مدیریت را برای اعمال تغییراتی انقلابی و البته با دید بلند مدت، آماده کرده است. 

طرفداری- به فاصله سه روز پس از شکست تحقیر آمیز منچستریونایتد مقابل اورتون با نتیجه ۴-۰، شیاطین سرخ در تاریخ ۲۴ آوریل در دیداری یک طرفه مقابل منچسترسیتی ۲-۰ شکست خوردند تا اختلاف سطح عمیق دو تیم همشهری، برای مدیریت یونایتد‌ آشکار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی، روی کین با همان لحن رک و صادقانه خودش گفت: «منچستریونایتد بازیکنان پر ادعای زیادی دارد که سولسشر را هم مثل مورینیو زیر اتوبوس خواهند انداخت». 

استاندارد گزارش می‌دهد: بیست و چهار ساعت پس از شهرآورد منچستر، سران منچستریونایتد در جلسه‌ای در کرینگتون با حضور اد وودوارد، اوله گونار سولسشر و مایک فیلان، در مورد سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه بحث کردند. آن‌ها می‌دانستند که برای تغییر وضعیت، نیاز به اعمال تغییراتی اساسی است. یکی از دلایل به تاخیر افتادن اعلام فیلان به عنوان دستیار سولسشر برای فصل آینده این بود که سران باشگاه در نظر داشتند او را همزمان به عنوان مدیر فنی باشگاه منصوب کنند. اما وودوارد در نهایت به این نتیجه رسید که باید با وسواس بالا گزینه‌ای را انتخاب کرد که به طور خاص روی وظیفه‌های مدیر فنی باشگاه متمرکز شود. وودوارد پس از انتصاب چهار سرمربی مختلف طی شش سال، درک کرده است که باید به جای عوض کردن مربیان، به دنبال تغییر سیاست‌های بلند مدت باشگاه باشد.

سولسشر با علم به این موضوع، می‌خواهد یونایتد خودش را بسازد؛ یونایتد با تکیه به جوانان بومی. تصمیمی که با استقبال فیلان و نیکی بات (مدیر آکادمی باشگاه) همراه شده است. بات امید دارد که بر این اساس، شانس بیشتری نصیب بازیکنان آکادمی منچستریونایتد در تیم اصلی شود. ناکامی در معرفی اولین مدیر فنی تاریخ باشگاه باعث شده است تا قدرت سولسشر در تابستان امسال بیش از هر زمان دیگری باشد. در عین حال مدیریت باشگاه به دنبال فردی است که با فلسفه جوان گرایی سولسشر همخوانی داشته باشد. به خدمت گیری دنیل جیمز به عنوان اولین خرید سولسشر، در بردارنده پیام واضحی بود: اعتماد به جوانان، شجاعت و موفقیت. اما فهرست خرید منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۹ متشکل از کیست؟ اگر گزینه اول در هر پست دسترس نباشد، دومین انتخاب آن‌ها کیست؟

خط دفاع

سولسشر به وودوارد گفته است برنامه خاصی برای آرون ون بیساکا دارد و باید تمام تلاش‌ها برای به خدمت گرفتن او صورت بگیرد. پیشنهاد ابتدایی منچستریونایتد به ارزش ۳۵ میلیون پوند به علاوه ۵ میلیون پاداش، با خواسته ۶۰ میلیون پوندی کریستال پالاس خیلی فاصله داشت ولی پیشنهاد دوم به خواسته عقاب‌ها نزدیک‌تر خواهد بود. توماس مونیر گزینه دوم برای سمت راست خط دفاع است.

هری مگوایر با توجه به سن مناسب و تجربه بازی در لیگ برتر، گزینه اصلی یونایتد برای قلب خط دفاع است اما آن‌ها حاضر نیستند با درخواست ۹۰ میلیون پوندی لسترسیتی کنار بیایند. کالیدو کولیبالی، ماتیاس ده لیخت و میلان اشکرینیار دیگر گزینه‌های منچستر هستند. این یعنی شیاطین سرخ می‌خواهند به هر طریق ممکن در تابستان امسال، یک مدافع قدرتمند نامدار به خدمت بگیرند. توبی آلدرویرلد با بند آزادسازی ۲۵ میلیون پوندی یکی دیگر از گزینه‌های روی میز است.

خط میانی

سولسشر از طرفداران پر و پا قرص دکلان رایس است ولی شان لانگ استف قیمت پایین‌تری نسبت به یار جنگجوی وست هم خواهد داشت. استعدادیاب‌های منچستریونایتد به سولسشر گفته‌اند که لانگ استف پتانسیل این را دارد تا در آینده برای تیم ملی انگلیس بازی کند. او دقیقا از آن دست بازیکنانی است که منچستریونایتد به دنبال آن‌ها می‌گردد: بازیکنان مستعدی که قبل از این که قیمت‌شان سر به فلک بکشد، شناسایی می‌شوند. هنوز پیشنهادی در این زمینه ارائه نشده است ولی وقتی سولسشر به اهداف مهم‌تر خود دست پیدا کرد، احتمالا با پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی سراغ نیوکاسل خواهد رفت.

به ادریسا گیه به عنوان جایگزینی مناسب برای آندر هررا نگاه می‌شود و ضمنا یوری تیلمانس و کریستین اریکسن گزینه‌های باشگاه برای پر کردن خلأ ناشی از جدایی احتمالی پل پوگبا هستند. باشگاه هنوز در حال ارزیابی وضعیت برونو فرناندز است و وضعیت جیمز مدیسون را هم زیر نظر دارد.

خط حمله

دنیل جیمز برای برطرف کردن ضعف یونایتد در پست وینگر راست جذب شده است. البته خواسته سولسشر برای آن پست جیدون سانچو بود ولی شاید مجبور شود ۱۲ ماه دیگر برای چنین انتقالی منتظر بماند. باشگاه نیم نگاهی به رایان فریزر از بورنموث و نیکولاس پپه از لیل هم داشته است. با توجه به این که به روملو لوکاکو گفته شده است مهاجم اصلی باشگاه نخواهد بود، این مهاجم بلژیکی قصد جدایی دارد. یونایتد برای جانشینی او موسی دمبله از لیون و ژائو فیلیکس از بنفیکا را دنبال می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده

به گزارشگروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ  مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در گزارشی با عنوان «بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (۲۱): حوزه زنان، خانواده و جوانی جمعیت» آورده است که گزارش پیش‌رو به بررسی جداول تفضیلی اعتبارات حوزه زنان، خانواده و جوانی جمعیت در بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، مقایسه رشد اعتبارات دستگاه‌های اصلی، سنجش میزان انطباق جداول با احکام بودجه‌ای سال ۱۴۰۳، ارزیابی سنجه‌های عملکردی و ارائه پیشنهاد‌هایی در این زمینه خواهد پرداخت. 

این گزارش بیان می‌کند که از جمله نکات مثبت و متمایز بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مقایسه با سنوات گذشته پررنگ‌تر دیده شدن و همچنین شفاف شدن موضوعات و دستگاه‌های مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در قالب جدول (۲۳) است. این امر نقش قابل‌توجهی در روشن‌تر شدن نحوه هزینه‌کرد این اعتبارات و به‌ویژه نظارت عملیاتی‌تر در فرایند بودجه اعمال می‌کند. 

این گزارش مطرح می‌کند که علاوه‌بر این روشن شدن سهم هر یک از دستگاه‌ها و هم چنین میزان اعتبار اختصاص یافته به آنها از منابع بند «ب» تبصره «۱۳» را باید از جمله نکات مثبت دیگر لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در حوزه خانواده، زنان و جوانی جمعیت دانست.

 

* سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان

این گزارش ادامه می‌دهد که نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده در لایحه بودجه نشان‌می‌دهد این سنجه‌ها از یک‌سو جامع و مبتنی‌بر شرح وظایف تخصصی دستگاه‌ها طراحی نشده و از سوی دیگر مبنای پیش‌بینی مقدار ۱۴۰۳ در آنها روشن نیست. علاوه‌بر این عملیاتی نبودن برخی شاخص‌ها جهت سنجش و عدم تطابق با برنامه هفتم پیشرفت از دیگر ایرادات این سنجه‌هاست. 

* نظارت‌پذیرتر شدن و شفاف‌تر شدن هزینه‌کرد 

مرکز پژوهش‌های مجلس در این گزارش پیشنهاد می‌دهد که می‌شود با هدف نظارت‌پذیرتر شدن و شفاف‌تر شدن هزینه‌کرد اعتبارات حوزه زنان، خانواده و جوانی جمعیت این موارد در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعمال شود؛ انتقال اعتبار تملک دارایی سرمایه‌ای دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از جدول (۹) ردیف‌های متفرقه به جدول (۷)، انتقال ردیف دبیرخانه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ذیل سازمان برنامه و بودجه به ذیل نهاد ریاست‌جمهوری، پیش‌بینی بخشی از اعتبار جدول (۱۲) برای موضوع ساماندهی روش‌های جایگزین نوین در حوزه ناباروری و پوشش بیمه پایه آنها (حکم بند «ب» ماده (۸۱) مصوبه برنامه هفتم پیشرفت) از محل بخشی از اعتبارات بند «ترویج فرهنگ فرزندآوری و اقدامات مؤثر در راستای جوانی جمعیت».

* سنجه‌های عملکرد حوزه زنان خانواده و جوانی جمعیت

این مرکز همچنین پیشنهاد می‌کند که سنجه‌های عملکرد حوزه زنان خانواده و جوانی جمعیت در جدول (۷-۲) مبتنی‌بر مصوبه برنامه هفتم پیشرفت وظایف تخصصی دستگاه اصلاح و تکمیل شود. موضوع اختصاص زمین رایگان برای خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال و خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها پس از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دنیا آمده مورد توجه قرار گیرد. همچنین سامانه برخط برای صدور شناسه ویژه برای مادران دارای سه فرزند و بیشتر (ماده (۲۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، راه‌اندازی مراکز تسهیلات زایمانی در مناطقی که دسترسی یک ساعته به پزشک ندارند (ماده (۴۹) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، کاهش در سن بازنشستگی برای مادرانی که صاحب فرزند می‌شوند (بند «ت» ماده (۱۷) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، مهدکودک سازمانی (ماده (۲۲) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، بیمه درمان ناباروری (ماده (۴۳) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)، توسعه فرهنگ واسطه‌گری در امر انتخاب همسر (ماده (۳۷) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) در جدول (۲۳) و اختصاص بخشی از اعتبار این جدول برای اجرایی شدن موارد یاد شده از محل بند‌های «افزایش مشارکت و مردمی‌سازی و انجام فعالیت فرهنگی و ردیف اجرای احکام عمومی مندرج از قانون جوانی جمعیت» ایجاد شود. همچنین مصادیق عبارت «اجرای احکام عمومی مندرج از قانون جوانی جمعیت» در جدول (۲۳) لایحه بودجه روشن شود. 

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی