Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:42:52 GMT

خدمه نفتکش آسیب دیده اکنون در دوبی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۴۶۷۵

خدمه نفتکش آسیب دیده اکنون در دوبی هستند

منابع خبری از ورود خدمه نفتکش نروژی به دوبی خبر می دهند که ظاهرا در خلیج عمان هدف حمله قرار گرفته است. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، خدمه نفتکش نروژی که اخیرا هدف حمله در خلیج عمان قرار گرفته است، روز شنبه وارد شهر دوبی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمه این نفتکش دو روز در ایران بودند و ظاهرا اکنون وارد دوبی شده‌اند.

این در شرایطی است که نفتکش دیگری که هدف حمله قرار گرفته است، در نزدیکی سواحل شرقی امارات متحده عربی توقف کرده است.

شواهد فیزیکی به جا مانده بر روی این دو نفتکش که اکنون در سواحل فجیره پهلو گرفته‌اند، می تواند نقش مهمی در قضاوت‌های بین‌المللی درباره عاملان اصلی این حملات داشته باشد. جامعه بین المللی اکنون منتظر روشن شدن این واقعیت است که چه کسانی عاملان اصلی این حملات بوده‌اند.

مقامات آلمانی خواستار شفاف سازی بر مبنای حقایق درباره حادثه نفتکش‌ها شدنداتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات بیشتر درباره حمله به نفتکش‌هاست


ایالات متحده پیش از این ادعاهای بی پایه و اساسی را درباره دخالت ایران در این حملات مطرح کرده است که با واکنش منفی جمهوری اسلامی روبرو شده است.

جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرده است که آمریکا برای ایران هراسی در منطقه تلاش می کند و این ادعاها تنها با این هدف مطرح شده است.

خبرنگاران آسوشیتدپرس روز شنبه خدمه نفتکش فرونت آلتایر نروژ را در فرودگاه بین المللی دوبی مشاهده کرده‌اند که با پرواز شرکت ایران ایر از بندر عباس به این شهر منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,90,95/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود.

به گزارش انتخاب، این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود. این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی