Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@03:37:52 GMT

افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان بانک ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۱۴۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،حسین زاده در مراسم افتتاح این بخش با قدردانی از کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران گفت:این بیمارستان یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور است که افتخاری برای بانک ملی ایران محسوب می شود.
مدیر عامل بانک ملی ایران افزود: باید تلاش شود تا بیماران سرطانی که به این بخش مراجعه می کنند از هر نظر بهترین خدمات را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با تجهیزات و فضای درنظر گرفته شده، امکان این خدمت رسانی مطلوب فراهم شده است.
مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز  در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت مدیر عامل بانک ملی ایران و معاون منابع انسانی برای راه اندازی این بخش،گزارشی از روند ایجاد و تجهیز بخش شیمی درمانی ارائه کرد.
قابل ذکر است بخش شیمی درمانی بیمارستان بانک ملی ایران دارای 29تخت است.این بخش دارای کلینیک ویژه ای با هشت تخت برای بیماران سرطانی سرپایی و 21 تخت برای بیماران بستری است.
از ویژگی های بخش شیمی درمانی بیمارستان بانک،زیباسازی محیط و فراهم کردن فضایی انرژی بخش متناسب با شرایط سخت این بیماران است.همچنین برای جلوگیری از پخش شدن داروهای شیمی درمانی در محیط اطراف، هودهایی تعبیه شده است تا هنگام تزریق داروها به بیماران سرطانی، کارکنان بیمارستان و سایر بیماران از عوارض آن آسیب نبینند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود