Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا زمانی، معاون تعلیم و تربیت عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در گفت‌وگو ایكنا از فارس، با اعلام مطلب فوق گفت: بیش از 100 مسجد و پایگاه در شرق شیراز با رویکرد علمی، تربیتی و ورزشی پذیرای جوانان و نوجوانان در تابستان 98 هستند.
وی افزود: كودكان، نو جوانان و جوانان برای سپری كردن روزهای بلند تابستان با هدف پر كردن اوقات فراغت با برنامه‌ریزی مخاطب محور و اهداف بلند مدت نیازمند همت دستگاه‌های متولی این طرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی بیان کرد: تدارك برنامه‌های مختلف برای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در مساجد وظیفه‌ای است كه بر عهده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف گذاشته شده و از آنجایی كه جامعه هدف این طرح بیشتر جوانان و نوجوانان است، معاونت تعلیم و تربیت سپاه به ثمر رساندن این ماموریت را در اولویت برنامه‌های تابستانی خود تعریف کرده است تا با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در متن و اجرای عنوان برنامه‌های طرح مذکور در سطح پایگاه‌های مقاومت نقش‌آفرینی کند.
دبیر قرارگاه صالحین سپاه شرق شیراز افزود: خدمات قرآنی، فرهنگی، دینی، ادبی، علمی و تربیتی، هنری، اردویی و زیارتی، ورزشی و برگزاری مسابقات با ده‌ها تنوع در عنوان برنامه‌ها در قالب طرح‌ غنی‌سازی اوقات فراغت صالحین، در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت تحت پوشش ناحیه احمدبن موسی(ع) ارائه می‌شود.
وی به استقبال بی نظیر جوانان و نوجوانان به مسابقه محبوب خدا باش به اقبال بسیجیان به عنوان برنامه‌های دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت ناحیه احمدبن موسی(ع) اشاره کرد و گفت: بیش از 1500 نفر در طرح «محبوب خدا باش» که همان حفظ سوره مبارکه واقعه است شرکت كرده‌اند.
زمانی ادامه داد: همچنین طرح‌های دیگر قرآنی از جمله طرح قرآنی صراط، برپایی کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، مفاهیم، تفسیر و.. از عناوین برنامه‌های اجرایی دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در تابستان 98 است.
وی در پایان با مغتنم شمردن فرصت فصل تابستان جهت استفاده جوانان و نوجوانان از ظرفیت‌های مساجد گفت: بی تردید فضای معنوی مساجد و محتوای قابل ارائه از سوی پایگاه‌های مقاومت پدیدآورنده بستری پرنشاط و سالم است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در کلاس‌ها مراجعه كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي طرح اوقات فراغت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران