Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: ۲۵ هزار مگاوات ساعت برق تولیدی پالایشگاه گاز ایلام به شبکه سراسری تزریق می‌شود. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ شهریار داری پور عصر امروز دردیدار با مدیرعامل برق منطقه ای غرب کشور اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام از دو سال پیش درراستای کمک به شبکه سراسری برق و جلوگیری از خاموشی در منطقه، اقدام به عقد قرارداد فروش برق با شرکت مدیریت شبکه برق ایران نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

350 مگاوات تا پایان هفته به ظرفیت تولید برق کشور افزوده می‌شودتولید برق نیروگاه اتمی بوشهر اواخر اردیبهشت ماه به شبکه سراسری وصل می‌شودظرفیت اسمی تولید برق کشور به 80 هزار و 267 مگاوات رسید

وی اظهار داشت: این پالایشگاه در طول دو سال گذشته بیش از 32هزار مگاوات ساعت، انرژی الکتریکی به شبکه سراسری برق تزریق نموده و امسال نیز در فصل گرما و اوج مصرف همچون سال‌های گذشته انرژی الکتریکی به شبکه سراسری تحویل خواهد داد.

همچنین مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کشور گفت: طی دو سال گذشته پالایشگاه گاز ایلام در فصل تابستان کمک شایانی در راستای جلوگیری از خاموشی ها نموده است.

علی اسدی  نیز در این نشست با اشاره به اینکه تلاش می‌شود که امسال با کمک پالایشگاه گاز ایلام خاموشی‌های استان را به حداقل برسانیم، افزود: در همین راستا به همکاری بیشتر نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام در زمینه تأمین برق نیازمندیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب اظهار داشت: تامین برق مردم مسئله ملی بوده و در برهه حساس کنونی و در زمان پیک سه ماهه و فصل گرما نیازمند کمک و تلاش همه آحاد جامعه و ارگان‌های مختلف در راستای صرفه جویی و مصرف بهینه برق می باشد و از مجموعه پالایشگاه گاز ایلام با توجه به امکانات فنی موجود،تولید برق حداکثری را خواستار شد.

انتهای پیام/ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «صادق علیمرادی» اظهار کرد: آبگیری اولیه این سد، دو سال پیش از محل روان آب‌های خود سد آغاز شده بود و از آذر ماه سال قبل با ورود آب سامانه گرمسیری به میزان ۳ متر مکعب بر ثانیه به سد، به منبع عظیمی برای زمین‌های کشاورزی دشت مهران تبدیل شده است.

وی با عنوان این که در سال زراعی جاری بخشی از این آب ذخیره را از طریق شبکه آبیاری کنجانچم به شبکه بزرگ آبیاری مهران تخصیص دادیم، افزود: آب سد از طریق دریچه‌های کشاورزی برای ورود به شبکه‌های آبیاری رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص شبکه‌های آبیاری استان تشریح کرد: کل زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان حدود ۸۶ هزار هکتار است و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار، به زمین‌های کشاورزی زیر پوشش شبکه‌های آبیاری استان اضافه می‌شود.

دیگر خبرها

  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • ۴۶ واحد نیروگاه حرارتی جدید به شبکه برق کشور متصل شد
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران