Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:53:44 GMT

کمبود اعتبار طرح‌های عمرانی پیشوا را معطل گذاشته است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۵۹۶۵

کمبود اعتبار طرح‌های عمرانی پیشوا را معطل گذاشته است

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاجیک روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دستیابی به توسعه نیازمند برنامه است و این برنامه‌ها باید با توجه به اسناد بالادستی کشور تهیه شود.
وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سال‌های اخیر با همکاری شهرستان‌ها نسبت به تدوین سند توسعه اقتصادی اقدام کرده و تمامی دستگاه‌ها موظفند تا بر اساس این سند فعالیت‌های خود را پایه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از مهمترین مشکلات پیشوا را کمبود اعتبارات و منابع مالی اعلام کرد و افزود: امروز طرح‌های زیادی در سطح شهرستان به دلیل فقدان اعتبارات لازم، متوقف و معطل مانده است از این رو شهرستان به اعتبارات ویژه نیازمند است.
تاجیک تصریح کرد: جذب اعتبارات سرگردان استان که قابلیت تخصیص به شهرستان پیشوا را دارند می‌تواند کمک بسیار زیادی به پیشرفت پروژه‌های عمرانی پیشوا کند که یقیناً این مهم با حمایت مسئولان استانی میسر می‌شود.
وی افزود: امروز بسیاری از ادارات پیشوا در ساختمان استیجاری و یا فرسوده مستقر هستند و پراکندگی ادارات، موجب سرگردانی مردم در دستیابی به خدمات اداری شده است.
معاون فرماندار پیشوا از راه اندازی سایت اداری، جاده آنتنی به محور قم گرمسار، بهسازی، ایمن سازی و روشنایی راه‌های روستایی، توجه به شهرک صنعتی، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری، افزایش سرانه فضای آموزشی، بازنگری طرح‌های هادی ۱۹ روستا، راه اندازی رشته‌های مهارتی مرتبط با حوزه دامپروری و کشاورزی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، تأمین آب روستایی و نوسازی بافت فرسوده به عنوان طرح‌های دارای اولویت پیشوا یاد کرد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴/‏/‏۶۱۳۹
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پیشوا کمبود اعتبارات پروژه نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است