Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت:مهمترین محور تاکیدی و رسالت و تکلیف شورای پنجم، تغییر و تزریق امید به شهر، تعامل و هم افزایی با تمامی دستگاه های تاثیرگذار که شفافیت و اعتمادسازی را بدنبال داشته باشد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد نوروزی» امروز(۲۷ خرداد) در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲ بسته سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۶۳۶ میلیارد تومان آماده واگذاری به سرمایه گذار شده است، اظهارکرد: در این راستا در سال جاری بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد کردیم همچنین در این دوره شورای شهر خوشبختانه هیچ پروژه‌ای بدون اخذ مجوزهای لازم و قانونی به سرمایه‌گذار واگذار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد افزود: با اشاره به این که در راستای جلب اعتماد و شفافیت در کارها، بیش از ۵۰ فراخوان برای ۱۰۰ پروژه در سطح شهر انجام شده است، گفت: همچنین در حوزه اعتمادسازی ۳۱ کلان پروژه در سطح شهر و ۲۶ پروژه در بافت اطراف حرم تعیین تکلیف شده است.

 

نوروزی به تحقق ۸۰ درصدی بودجه در سال ۹۶ که در حقیقت یک رکورد بیست ساله بود اشاره و اضافه کرد: مهمترین محور تاکیدی و رسالت و تکلیف شورای پنجم، تغییر و تزریق امید به شهر، تعامل و هم افزایی با تمامی دستگاه های تاثیرگذار که شفافیت و اعتمادسازی را بدنبال داشته باشد است که از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه می توان به ایجاد سامانه فاش اشاره کرد که در آن تمامی قراردادها، مناقصات و خریدهای شهرداری ثبت و با جزئیات در اختیار شهروندان قرارداده شده است.

 

وی به بدهی ۸۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری مشهد در ابتدای کار شورای پنجم اشاره کرد و افزود: اگر برنامه ریزی انجام شده برای اعتمادسازی، جذب سرمایه گذار، وصول مطالبات از دولت با تهاتر ۴۴۰۰ میلیارد تومان از بدهی شهرداری به بانکها و پرداخت بدهی ها نبود، از تیرماه امسال باید ماهیانه ۱۵۰ میلیارد تومان معادل کل درآمد نقدی یک ماه بابت دیرکرد به بانکها پرداخت می شد.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد ادامه داد: شهر مشهد دارای ۴۲۹۰ هکتار بافت فرسوده است که سهم سه درصدی بافت فرسوده کل کشور را به خود اختصاص داده و برای احیای این بافت ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم نیاز داریم که این کار بدون مشارکت مردم و دولت امکان پذیر نیست.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت کانون های مساجد دهه کرامت در فارس بیرجند ایلام ایجاد امید بدهی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد