Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- «طنين» کانال کردي شبکه سحر امروز مباحث تشکيل کابينه کردستان عراق را مورد ارزيابي قرار مي دهد. 

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، در آستانه آغاز مرحله نهايي تشکيل کابينه نهم اقليم کردستان عراق ، برنامه سياسي «طنين» درباره مدت زمان تشکيل کابينه و چگونگي تکميل آن و مشارکت احزاب در کابينه نهم با کارشناسان برنامه گفت و گو مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکانيزم و مبناي توزيع وزارتخانه ها از نظر تعداد بين احزاب از جمله محورهاي مهمي است که اين برنامه به آن مي پردازد. پيش بيني کسب تعداد وزارتخانه حزب دمکرات در کابينه نهم و اين که حزب گوران به کسب چه تعداد و کدام وزارتخانه ها موفق خواهد شد از ديگر مباحث مطرح شده با کارشناسان برنامه خوهد بود. مسرور بارزاني به عنوان نامزد حزب دمکرات 22 خرداد (12 ژوئن) از سوي نچيروان بارزاني رئيس جديد اقليم کردستان مامور تشکيل کابينه دولت جديد اقليم کردستان شد. تهيه کنندگي «طنين» را امروز عبدالجواد رشيدي بر عهده دارد و اجراي آن مطابق معمول بر عهده عبدا... عابدي است. دستيار تهيه نيز علي اکبر اسماعيل زاده است. طنين هر دوشنبه از کانال کردي شبکه سحر پخش مي شود و ساعت پخش آن 21:30 است.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد