Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:23:58 GMT

جلسه شورای شهر رشت برای سومین بار متوالی برگزار نشد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۵۶۰

جلسه شورای شهر رشت برای سومین بار متوالی برگزار نشد

جلسه شورای شهر رشت برای سومین بار متوالی به علت غیبت و عدم به حد نصاب رسیدن اعضای شورا تشکیل نشد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ نود و هفتمین جلسه شورای شهر رشت به علت غیب و عدم حد نصاب اعضای شورای شهر رشت برای سومین بار متوالی تشکیل نشد و جلسه بعدی با نظر نایب رئیس شورای شهر به چهارشنبه همین هفته موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رئیس شورای شهر رشت در تشریح مهم‌ترین علل عدم برگزاری جلسه نود و هفتم شورا عنوان کرد:‌ با توجه به مشکلاتی که برای تعدادی از اعضای شورای شهر پیشامد کرده است جلسه امروز که به بررسی برخی موضوعات اختصاص داشت برگزار نمی‌شود.

رضا رسولی بروز یک ضایعه‌ را علت عدم حضور فرهاد زاهد در جلسه شورای شهر اعلام کرد و ابراز داشت:‌ حاجی‌پور دیگر عضو شورای شهر رشت نیز برای پیگیری مسائل تیم فوتبال داماش به تهران سفر کرده و علت عدم حضور وی در جلسه امروز موضوع ذکر شده است.

لغو جلسه شورای شهر رشت به‌دلیل غیبت اعضاجلسه شورای شهر رشت به دلایل نامعلوم تشکیل نشداعضای شورای شهر رشت با اختصاص هزینه سفر به مقر یونسکو مخالفت کردند

رسولی از برگزاری جلسه جایگزین شورای شهر رشت در روز چهارشنبه سخن گفت و تصریح کرد:‌ تعیین تکلیف وضعیت شهردار رشت فرصتی بسیار مغتنم برای این کلانشهر است و امیدواریم طرح‌ها و برنامه‌های عقب مانده هر چه سریع‌تر توسط شهردار جدید پیگیری شود.

وی وجود یک انگیزه و نشاط جدید در اعضای شورای شهر رشت برای پیگیری مطالبات مردم در فرصت دو سال باقیمانده شورا را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ حرکت کردن در مسیر تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات موجود در شهر رشت از اولویت‌های کاری شورا محسوب می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر رشت برگزاری اجلاس شوراهای کلانشهرهای کشور در روز پنج‌شنبه را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ با توجه به برگزاری این رویداد مهم اگر مشکلی ایجاد نشود جلسه نود و هفتم شورای شهر رشت در موعد مقرر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیئت امنای محلات شهر تهران، همزمان با نزدیک شدن به روز ۹ اردیبهشت (روز شوراها) خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیئت امنای محلات در 352 محله پایتخت این هیئت امنا  از 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با گرامیداشت تشکیل شوراهای سراسر کشور که به روز شوراها نامگذاری شده، آغاز به کار خواهند کرد و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار می‌کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیئت امناء در سطح شهر تهران، فعالیت این هیئت‌های امنا را نقطه عطفی در مسیر نیل به مشارکت محله محور برشمرد و افزود: آغاز به کار این هیئت های امنا در 352 نقطه از پایتخت و با حضور 7350 نفر از معتمدین آن هم در مدیریت شهری این دوره  می‌تواند زمینه‌ساز هم‌افزایی و همکاری سازنده بین آحاد مختلف مردم و نهادهای ذیربط در جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان در محلات مختلف شهر تهران شود.

رئیس شورای شهر تهران در تشریح تشکیل این هیئت امنای محلات،  یادآور شد: اعضای این هیئت متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های جهادی، معتمدین محله، نخبگان، گروه‌های جهادی، نمایندگان هیئت‌های مذهبی و قرآنی، حوزه‌های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه‌های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج محله و معتمدین شورای شهر تهران است از این رو اهمیت حضور فعال و منظم کلیه اعضای هیئت امنا در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تشکیل نخستین جلسه آن هم همزمان با روز شوراها، فرصتی مغتنم برای آشنایی و تبادل اطلاعات پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های موجود محلات خواهد بود و  موضوع انتخاب ارکان هیئت امنا، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های آتی در راستای ارتقاء سطح کیفی زندگی، ایجاد هم‌افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنین محلات و سایر نهادهای ذیربط از مهمترین محورهای این جلسات به شمار می‌رود.

جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود

چمران با اشاره به اینکه شروع این مراسم به صورت آنلاین از صحن شورای شهر تهران، همزمان با تشکیل جلسات هیئت امناء محلات همراه خواهد بود گفت: بعدازظهر همان روز، شورای شهر تهران، میزبان حضور اعضای ادوار دوره‌های اول تا ششم برای هم‌اندیشی در خصوص مسائل روز شهر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی