Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:54:42 GMT

سلفی ملک سلمان و ولیعهد سعودی در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۷۸۲

کاربران شبکه‌­های اجتماعی عکس سلفی پادشاه سعودی به همراه ولیعهدش را منتشر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از ایلنا،  کاربران شبکه­‌های اجتماعی عکس سلفی «ملک سلمان» پادشاه سعودی به همراه «محمد بن سلمان» ولیعهدش را در شبکه­‌های اجتماعی منتشر کردند.

این عکس به صورت گسترده بین کاربران توئیتری منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عکس چند ساعت پس از مصاحبه طولانی بن سلمان با روزنامه «الشرق الاوسط» منتشر شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد

«عنوان بصری» دربرگیرنده بیانات آیت‌الله سیدمحمدمحسن حسینی طهرانی در شرح حدیث عنوان بصری مروی از امام صادق(ع) است که به صورت موضوعی منتشر می‌شود.

جلد ششم کتاب عنوان بصری به تازگی منتشر شده که مولف در این جلد، به شرح فقره «ولا یُدبّر العبدُ لنفسه تدبیراً» از این حدیث نورانی پرداخته و موضوع تدبیر در امور اجتماعی و حکومت را بسط و توضیح داده است.

آیت‌الله طهرانی در مجالس نوزده‌گانه این کتاب در توضیح مختصات مکتب الهی و حکومت اسلامی و تفاوت آن با سایرین، محوریت توحید را شاخصه اصلی حکومت اسلام بیان داشته و آثار و تبعات آن را برمی‌شمرند. وی با تاکید بر اهمیت انتخاب تعابیر و کیفیت شعارِ در حکومت اسلام، توجه به توحید و اخلاص در عمل را محور حرکت حاکم اسلام مطرح کرده و با بیان جریاناتی از تاریخ معصومین و اولیای الهی به تبیین مطلب می‌پردازد.

نویسنده در بخشی دیگر از کتاب، با تبیین کلام امام صادق(ع) در حدیث شریف که به عدم تدبیر عبد نسبت به خویش اشاره دارند، اصطلاح مشورت و تدبیر اجتماع و جایگاه و اهمیت آن در اسلام را شرح و تفصیل داده و مسئله تعهد و تخصص را از زوایای مختلف واکاوی و تشریح می‌کند.

برخی از دیگر موضوعات این اثر عبارتند از: «بنای عالم تکوین و خلقت بر توحید»، «نظام تربیتی انسان از منظر اسلام»، «وظایف فردی و اجتماعی سالک در شبانه‌روز»، «اتقان و استحکام عمل در سیر و سلوک إلی‌ الله»، «اهمّیت تعهّد و وجوب التزام به آن»، «اهمّیت بینش عرفانی در مسائل فقهی و اجتماعی»، «لزوم تامین امنیت اخلاقی برای تمام اقشار جامعه در حکومت اسلام».

در پشت جلد کتاب چنین می‌خوانیم: «آن کسی که در انجام امور نسبت به مسائل إتقان و إحکام ندارد، نسبت به مسائل سلوکی هم هیچگونه پیشرفتی ندارد! آن کسی که نسبت به تعهدات اخلاقی و شرعی‌اش بین افراد احساس وظیفه نمی‌کند و یا نسبت به قراردادهای مابین طرفین احساس وظیفه‌ای ندارد و خدا را جدای از این مسائل فیمابین می‌داند، در وادی سلوک و حرکت هم بیش از یک مدّعی نیست و یک سانت هم به جلو نمی‌رود! سلوک به معنای انطباق نفس با واقعیت‌ها و با مسائل فطری است نه اینکه یک سری کارهایی را انجام دادن و نمازی را خواندن و اورادی را گفتن و بعد به هر کاری دست زدن و به هر عمل خلافی اشتغال پیدا کردن و هر ارزشی را زیر پا گذاردن.»

گفتنی است مجموعه «عنوان بصری» از دوره علوم و مبانی اسلام و تشیع منتشر می‌شود که جلد ششم در ۶۲۰ صفحه توسط انتشارات مکتب وحی روانه بازار نشر شده است. دیگر موضوعات این دوره عبارتند از: «جلد اول: ولایت و هدایت»، «جلد دوم: حقیقت ذکر»، «جلد سوم: حقیقت علم»، «جلد چهارم: تزکیه و تهذیب»، «جلد پنجم: حقیقت عبودیت».

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد