Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-06@23:18:35 GMT

گزینه پرسپولیس با پدیده تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۶۸۱۵

گزینه پرسپولیس با پدیده تمدید کرد

سعید صادقی و علی نعمتی قرارداد خود را با شهرخودرو خراسان تمدید کردند.

به گزارش جنوب نیوز، مدیریت باشگاه شهرخودرو خراسان در ادامه فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی ۹۸، موفق شد پس از مذاکراتی طولانی، قرارداد سعید صادقی، عنصر هجومی و علی نعمتی، مدافع جوان خود را به مدت سه و چهار سال دیگر تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب این دو بازیکن علی‌رغم پیشنهادات فراوانی که از سایر تیم‌های لیگ برتری داشتند، با توجه به پیگیری‌های شخص فرهاد حمیداوی مالک باشگاه، در نهایت در فصل‌های بعد هم با لباس شهرخودرو به میدان می‌روند.

سعید صادقی که از نیم‌فصل دوم لیگ برتر هفدهم به شهرخودرو آمده‌است، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی تیم به شمار می‌رفت که با نظر مساعد یحیی گل‌محمدی و کادرفنی شهرخودرو، در این تیم ماندنی شد. همچنین علی نعمتی نیز از محصولات آکادمی شهرخودروست، در لیگ هجدهم با عملکرد خوب خود، از جمله بازیکنان موثر برای یحیی گل‌محمدی بود. نعمتی با دفاع مستحکمش، زوج ایده‌آلی برای حسین مرادمند، دیگر بازیکن ارزنده تیم شهرخودرو در خط دفاع بود.

به جز صادقی و نعمتی که قراردادشان را با این تیم برای سه و چهار سال دیگر تمدید کردند، باشگاه شهرخودرو موفق شده تا این لحظه بمب نقل و انتقالات لیگ نوزدهم را از آن خود کند و با سیدمهدی رحمتی، گلر ارزنده فوتبال ایران، قراردادی ۲ ساله منعقد کند.

پیش از این هم بازیکنان تاثیرگذاری همچون اکبر صادقی، محمدحسین مرادمند و امین قاسمی‌نژاد قرارداد خود را با شهرخودرو تمدید کرده‌بودند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی یکی از چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هستند.

به گزارش مشرق، گفته می‌شد علی نعمتی یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای فصل آینده بود که با این تمدید عملاً حضور نعمتی در پرسپولیس منتفی شد.

منبع: سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

به گزارش مهر، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903148

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید