Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@20:29:13 GMT

تبریک جنیفر لوپز به پدر بچه‌هایش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۷۴۶۸

تبریک جنیفر لوپز به پدر بچه‌هایش +عکس

 رویداد۲۴ همزمان با روز جهانی پدر، جنیفر لوپز با انتشار تصاویری همراه با همسر سابقش مارک آنتونی روز پدر را بابت دوقلوهایشان به مارک تبریک گفت و نامزد فعلیش الکس رودریگز نیز در کامنت‌ها روز پدر را به همسر سابق نامزدش تبریک نوشت. خبر های مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 روز جهانی پدر جنیفر لوپز مارک آنتونی الکس رودریگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده بیش از یک بار ثابت کرده که در زمین یک فوتبالیست همه کاره است. به عنوان یک هافبک، این بازیکن اروگوئه‌ای نقش‌های متفاوتی را در ترکیب کارلو آنچلوتی، در حال حاضر، و زین الدین زیدان، زمانی که هنوز مربی رئال مادرید بود، ایفا کرده است.

به این ترتیب او توانسته خود را در اکثریت قریب به اتفاق در ترکیب اصلی حفظ کند‌. به خصوص او حتی یک بازی این فصل را هم از دست نداده است. او یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است و هواداران همیشه به دنبال امضا گرفتن از او هستند.

فده والورده امضای هم تیمی‌هایش را جعل می‌کند!

رافا کوتلو، روزنامه‌نگار اروگوئه‌ای، ویدئویی با هافبک رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده است. او در این ویدیو از فده والورده درخواست کرد تا یک پیراهن رئال را برای برادرزاده‌اش امضا کند.

با این حال، این روزنامه نگار یکی از عجیب‌ترین درخواست‌ها را از این هافبک انجام داد. کوتلو به والورده توضیح داد که برادرزاده‌اش وینیسیوس جونیور را دوست دارد و پرسید که آیا می‌تواند امضای او را روی این پیراهن حک کند یا خیر.

بعد از اینکه او امضای وینیسیوس را روی پیراهن کشید، این روزنامه نگار سوال که آیا می‌تواند امضای لوکا مودریچ را هم امتحان کند؟ والورده این امضا را هم به راحتی انجام داد.

با این حال، عجیب‌ترین درخواست هنوز در راه نرسیده بود. رافا کوتلو اعلام کرد که همسر برادرش یکی از طرفداران تیلور سوئیفت است.  اگرچه در ابتدا او به خوبی نمی‌دانست که چطور این امضای را طراحی کند، فده والورده به روش خود یک حرف لاتین "T" و سپس یک حرف "S" را کنار هم گذاشت و امضای این خواننده آمریکایی را هم جعل کرد!

این روزنامه نگار به عنوان آخرین درخواست از فده والورده گفت: "برادرزاده‌ام از از رِجا (خواننده اهل قاره آمریکای جنوبی) هم خوشش می‌آید." به این ترتیب، والورده امضای خود، امضای وینیسیوس، مودریچ، تیلور سویفت و در نهایت رجا، خواننده آمریکایی جنوبی را خیلی دقیق و بی نقص جعل کرد.

دیگر خبرها

  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • (ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز