Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شهابی زاد روز دوشنبه در نشست با امام‌جمعه، بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر عقدا بخش عقدا را خاستگاه مردمان بزرگ و دارای روحیه تعامل، پی‌گیری و سخت‌کوشی توصیف کرد و افزود: اتحاد مردم و مسئولان این بخش در مسائل گوناگون مثال‌زدنی است.

وی با تشریح وضعیت کشور از لحاظ درآمدی خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون برای سال ۱۴۰۰ تعهداتی برای دولت در زمینه‌های مالی به‌وجود آمده است و باید با صرفه‌جویی و استفاده بهینه از فرصت‌ها در موضوعات مختلف عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردکان روحیه تعامل و پی‌گیری را در این شرایط بسیار ضروری و حیاتی برشمرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر با توجه به کاهش درآمدها از مالیات بر ارزش افزوده، راه‌های وصول درآمد پایدار را بررسی و اجرایی کنند.

وی بخش مهمی از اقتصاد این بخش را در گرو توسعه و حفظ کشاورزی دانست و افزود: بحث مگس مدیترانه‌ای نیازمند مشارکت همگانی است و در اعتبارات سال ۹۸ جزو اولویت‌های شهرستان قرار خواهد گرفت.

شهابی‌زاد همچنین بر لزوم توسعه گردشگری در بخش به عنوان یک منبع درآمدی دائمی برای عقدا تأکید کرد و گفت: بافت تاریخی بخش به‌ویژه شهر عقدا ظرفیت تبدیل به یکی از پرجاذبه‌ترین بافت‌های استان را دارد و در این راستا شورای اسلامی شهر باید نقش کلیدی را در مرمت آن ایفا نماید.

وی با اشاره به اظهاراتی درباره مباحث زیست‌محیطی ناشی از گسترش صنایع، خبر از دستور بررسی علمی و دقیق موضوع از سوی تیم کارشناسی شد و افزود: انتظار این است که اظهارنظرهای صورت‌گرفته به‌ویژه از سوی مسئولان، به‌دلیل تبعات و بازتاب‌هایی که دارد؛ سنجیده‌تر و مستندتر باشد.

شهابی‌زاد با بیان این‌که همه بخش‌های سه‌گانه شهرستان به یک اندازه در نزد دولت و فرماندار دارای اهمیت و جایگاه هستند؛ تصریح کرد: از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت بخش و شهر عقدا دریغ نخواهیم کرد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات

ایسنا/خوزستان فرماندار رامشیر از در نظر گرفتن ۵۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا احسانی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات ایمن، اظهار کرد: در کل ۵۰ صندوق برای شهرستان در نظر گرفته شده‌ است که از این تعداد ۲۰ صندوق در شهر رامشیر، ۱۴ صندوق در بخش مشراگه و ۱۶ صندوق در بخش مرکزی مستقر می‌شوند.

وی ادامه‌داد: بیش از هزار ۵۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی، کار نظارت، بازرسی و حفاظت انتخابات را انجام می‌دهند.

احسانی نیا ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل و رقابت سالم میان دو کاندیدا انجام شده است و ان‌شاءالله ۲۱ اردیبهشت شاهد حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه رامشیر حوزه فرعی شهرستان رامهرمز است، بیان کرد: شهرستان رامشیر خوشبختانه جزو شهرهای با تعداد مشارکت بالا بود و بیش از ۶۰ درصد مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • رشد ۳۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی در فروردین ۱۴۰۳
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • تصویب طرح پهنه بندی حریم مشهد برای اولین بار در شورای‌عالی شهرسازی و معماری
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است