Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در انگلیس روز دوشنبه گفت که اگر آمریکا خواهان مذاکره با ایران است چیزی که ما از این کشور می‌خواهیم این است که همانند یک کشور عادی رفتار کرده و در روابط تجاری ایران با دیگر کشورها مداخله نکند.

وی که با سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: آمریکا خواهان مذاکره با ایران است، اما مذاکره باید از طریق عزم داوطلبانه تمامی طرف‌ها برای مذاکره انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نمی‌توانید هیچ کشوری را مجبور کنید که وارد مذاکره شود. 

سفیر ایران در انگلیس اضافه کرد: آمریکا کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای را تهدید کرده که وارد تعامل با ایران نشوند. در واقع ما این اقدام را تروریسم اقتصادی می‌دانیم و واشنگتن نباید ایران را برای مذاکره تحت فشار قرار دهد.

بعیدی نژاد در بخشی دیگر از این مصاحبه درباره روند تحولات در منطقه گفت: متاسفانه ما در حال حرکت به سوی تقابل هستیم که برای همه در منطقه بسیار جدی است و این سناریویی است که برخی با قدرت در حال کار بر روی آن هستند تا آمریکا را به یک تقابل بکشانند. امیدوارم  کسانی که در واشنگتن هستند درباره این موضوع بسیار با احتیاط رفتا کرده و عزم ایران را دست کم نگیرند و اگر اشتباه کرده و وارد درگیری شوند بابت آن بسیار تاسف خواهند خورد چون دولت و مردم  در کنار نیروهای مسلحمان کاملا آماده هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انگلیس ایران مصاحبه کشورهای منطقه تروریسم واشنگتن دولت انگلیس ایران کشورهای منطقه مصاحبه واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان