Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان قم با اشاره به اینکه در اوج گرفتاری‌ها هیچگاه سر برابر دشمن خم نکرده‌ایم، افزود: حضور آبه در ایران حماسه‌ای برای نظام اسلامی در متن شرارت‌های دشمن بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با این شخصیت به‌جای دریافت پیام ترامپ، پیام خود را به سراسر جهان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن روز ۲۲ خرداد ماه سال جاری به منظور دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد.

وی اظهار کرد: استعدادهای بسیاری در میان مردم وجود دارد اما باید این استعدادها و همت‌ها متراکم و افزون شوند تا بتوانیم از فرصت تهدیدها و تحریم‌ها که ماندگار نیستند به‌خوبی استفاده کنیم.

آیت الله سعیدی گفت: حس نوع دوستی، احسان و امداد به دیگران در وجود مردم ایران اسلامی مشاهده می شود که این احساس بر گرفته از قرآن و عترت است که منجر به اشتیاق آنان به کار امدادی می‌شود، این رویکرد در راستای نگاه مردم به «وجهه‌الله» است که اگر این نگاه در ابعاد مختلف از جمله تولید داخلی مورد توجه قرار گیرد نتایج قابل توجهی خواهیم بود.

وی ادامه داد: نگاه جریانی و جناحی به مسائل موجب شود که یک جریان و جناح کار و جریان و جناح‌های مقابل تخریب کنند اما در کار با نگاه به وجهه‌الله دیگر موضوع جریان و جناح مطرح نیست.

۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آن‌گونه که از روایت خبرگزاری «الجزیره» برمی‌آید، نشانه‌ای مبنی بر پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و حماس مشاهده نمی‌شود و هیچ‌یک از دو طرف حاضر به عقب‌نشینی از مطالبات کلیدی خود نیست.

مذاکرات با حضور هیئت‌هایی از حماس، مصر، قطر و آمریکا در قاهره جریان دارد. حماس خواستار اخذ تضمین‌هایی از آمریکا است تا به‌موجب آن از عدم تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح اطمینان حاصل کند. اسرائیل، اما اعزام هیئت به قاهره را به پیشرفت مذاکره مشروط کرده و مدعی است که با یا بدون توافق، به رفح واقع در جنوبی‌ترین بخش غزه حمله خواهد کرد.

هم‌زمان، خبرگزاری «فرانس پرس» گزارش داده است که مذاکره امروز یکشنبه از سر گرفته خواهد شد.

 در بخشی از روایت این خبرگزاری آمده است که حماس هرگونه توافقی که به پایان جنگ منجر نشود را رد کرده و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به سنگ‌اندازی در مسیر مذاکره متهم می‌کند.

دور جدید مذاکرات به میزبانی قاهره در حالی در جریان است که ظاهراً حماس به‌رغم نگاه مثبتی که به آخرین بسته پیشنهادی آتش‌بس دارد، اصلاحیه‌ای را مطرح کرده و چانه‌زنی‌ها پیرامون آن جریان دارد.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • فیلم| به دانش‌آموزتان نگاه ملی بدهید
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند