Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@04:50:46 GMT

دادستان بجنورد دستور لغو یک کنسرت را داد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۹۸۳۲۴

دادستان بجنورد دستور لغو یک کنسرت را داد

برگزاری یک کنسرت موسیقی پاپ به خوانندگی فرزاد فرخ، دوشنبه شب، پس از یک شب اجرا، با دستور دادستان بجنورد لغو شد.

به گزارش ایرنا، علت لغو این برنامه، برخی ناهنجاری‌ها و عدم رعایت شئون اسلامی توسط افراد حاضر در شب نخست برنامه عنوان شده است.

گفته می‌شود بیش از ۷۰ درصد از بلیت‌های این کنسرت در خارج از استان خراسان شمالی فروخته شده و هنجارشکنی، عدم رعایت قوانین برگزاری و تخطی از ساعت اتمام کنسرت از دیگر دلایل لغو لغو برگزاری شب دوم این برنامه در ییک از هتل های بجنورد ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیندهای قانونی برای اجرای این برنامه طی شده بود

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در این باره گفت: تمامی فرآیندهای قانونی لازم برای اجرای کنسرت فرزاد فرخ طی شده بود.
ابوالحسن حیدری افزود: مکاتبات لازم با فرماندار بجنورد و فرماندهی انتظامی به انجام رسید که در نهایت هر ۲ مرجع برای اجرای برنامه اعلام هماهنگی و همکاری کردند.
وی اظهار کرد: علاوه بر این، جلسه هماهنگی دیگری با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، مجموعه داریوش و مدیر موسسه مجری قبل از اجرای کنسرت برگزار شده بود.

حیدری تصریح کرد: با توجه به متن مجوز، اجرای برنامه در ۲ روز و هر روز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ پیش بینی شد در روز اول به دلایلی همچون تنظیم صدا اجرای اول با تاخیر آغاز شد که همین امر باعث شد در مجموع پایان اجراهای روز اول با تاخیر ۴۰ دقیقه ای همراه شود.

وی اضافه کرد: در روز دوم همکاران نیروی انتظامی در خصوص ساعات اجرا و نیز مدیریت سالن مواردی را طرح کردند که مجموعه اقدامات و پیش بینی های فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظم و انضباط و رعایت شئون اسلامی تشریح شد و جلسه ای نیز برای حل مشکل در فرمانداری تشکیل شد اما علیرغم همه تلاش ها و پیگیری ها، اجرای سوم که آخرین اجرای برنامه بود مورد موافقت دادستان مرکز استان قرار نگرفت و لغو شد.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با عذرخواهی از شهروندانی که علیرغم تهیه بلیت موفق به تماشای این برنامه نشده اند، اعلام کرد: وجوه بلیت این افراد توسط موسسه مجری در اسرع وقت به آنان بازگردانده می شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کنسرت بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امین سالمی رهبر ارکستر «نوای آفتاب» در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه موسیقایی گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم. همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، ‌توانایی‌های خود ارکستر و اعضای ارکستر نیز دیده شود چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

سالمی یادآور شد: ارکستر «نوای آفتاب» در سال ۱۴۰۲ در ۲ مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه «نوای آفتاب مهر» تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گفته سالمی قطعات اجرا تنظیم و آماده شده و تمرینات ارکستر «نوای آفتاب» از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت‌فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6087407 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان