Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، اگرچه گفته شده ایرج عرب به طور اورژانسی راهی کرواسی می شود تا احتمالا هم چمدان بدهی های پرسپولیس به برانکو را دستش برساند و هم او را راضی به ماندن کند اماتقریبا دیگر هواداران فوتبال در ایران خوب به این موضوع عادت دارند که بدانند این ادعاها تنها برای ایجاد حس تاخیری در پذیرش واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتارهایی که تنها نوش داروی بعد سهراب هستند. در این شرایط اما نام‌هایی برای جایگزینی برانکو مطرح شده که همگی تنها یک نتیجه در بر دارند. شدت یافتن انتقادها . از علی دایی تا افشین قطبی و یحیی و کیا و البته کرانچار، هیچ یک مربیانی هم وزن با برانکو نیستند. انتخاب‌هایی که حالا آوردن‌شان کم از روزهایی نداشت که مدیران قبلی وینگادا، درخشان و استیلی را آوردند.

گزینه‌هایی که از همان روز اول هو شدند. هم خودشان دشنام شنیدند و هم باشگاه و مدیرانش. این چه سیاستی است که پرسپولیس بخواهد برای خود ایجاد کند و وزارت ورزشی که از همین امروز متهم است به تضعیف سرخ ها تا دیگر قهرمانی های شان تکرار شود، دردسری که با استقلالی ها دارد را برای تیم هایی که حوالی ۱۰۰ میلیارد در سال هزینهشان است، اینجا هم تجربه کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران علی دایی افشین قطبی وزن افشین قطبی مهدی مهدوی کیا یحیی گل محمدی ایرج عرب سرمربی تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد

علی‌محمدی گفت: این اردوی آمادگی با حضور ۱۲ فوتسالیست و چهار نفر کادر فنی از امروز در شاهرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان عراق بر عهده «علی زندی‌ پور» از مربیان استان سمنان است، ابراز کرد: نعیم باقری مربی سابق تیم ملی ناشنوایان ایران و پوریا محسنیان مربی مقاومت تهران، به عنوان دستیار مربی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پول نقد بیاورید تا پزشک محترم مالیات ندهد!
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد