Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی دراگون بوت کشور با حضور نمایندگان استان‌های گیلان، تهران، هرمزگان، اصفهان و مرکزی در دو مسافت ۲۰۰ متر و ۵۰۰ متر در سه رده سنی آزاد، بزرگسالان و زیر ۱۶ سال به میزبانی تهران در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

آوش خلیج فارس بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۴۰ سال بود که با عملکرد درخشان خود موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی شد و جواز حضور در رقابتهای جهانی تایلند را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم زیر ۱۶ سال هرمزگان با ترکیب ستایش شریفی - نرجس سالاری پور - پریا رستمی - پرنیا شهبازی - الهه اسلامی - فائزه سلیمانی - یلدا سیدی - حدیث حسن پور - ماهک سلمانی - مبینا فلسفی - ثنا تینا - فاطمه ملیوار - فاطمه عبدلی - بدریه جمشیدپور - آناهیتا نقدی - زهرا رمضانی - رسپینا شیرخورشیدی - هدیه خسروانی زاده- آیسانا ایلان داغی - نسترن رحیمی با سرپرستی آرزو پاسلار و هدایت سمیه غفاری و فهیمه قرایی پور در این رقابت‌ها حضور یافت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

این تیم با قهرمانی در این رقابت‌ها موفق به کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی تایلند شد.

مسابقات قهرمانی جهانی دراگون‌بوت بانوان از ۲۹ مردادماه تا سوم شهریورماه به میزبانی شهر پاتایا در تایلند برگزار می‌شود.

در این رده نمایندگان گیلان و تهران به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

دراگون بوت یا قایق اژدها، از رشته‌های تیمی پارویی است که در هر قایق ۱۲ یا ۲۲ نفر حضور دارند.

در استان هرمزگان حدود ۵۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته قایقرانی در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی مختلف فعالیت دارند.

هم اکنون ۶ تیم در استان هرمزگان در رشته دراگون بوت فعال هستند.

۷۱۹۸/ ۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان هرمزگان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران

در فینال دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران، کاسپین آبی ساری با شکست ایرانیان نکا به عنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد، ۲ تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم کاسپین آبی ساری ۴-۲ تیم ایرانیان نکا را از پیش رو برداشت.

در دیدار راه بندی نیز هم تیم سامان ماکران میاندورود برای کسب مقام سوم ستاره ساز بابلسر را شکست داد.

در پایان رقابت‌ها نیز در آئینی با حضور ابوطالبی و پیوسته رئیس و دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران و موسوی رئیس کمیته مینی فوتبال استان از تیم‌های برتر و داوران تجلیل شد.

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران با حضور ۸ تیم در ۲ گروه مرکز و شرق از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد